Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.09.21 - 11:27:21 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 93   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ekubs viktfunderingar  (läst 523282 gånger)
0 Medlemmar och 9 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #870 skrivet: 2011.11.13 - 20:04:12 »

 :lmao:

Jag har ingen koll på om kossor gillar äpplen direkt  :lick: Däremot gillar jag kossor  :lol:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #871 skrivet: 2011.11.14 - 11:04:33 »

Har gjort en grön smoothie nu på morgonen, eller ska jag kanske säga brun?  :lmao: Vet inte varför men när mina spenatblad, bananen och jordgubbarna mixats samman blev färgen oaptitligt grönbrun  :smack_head: Det smakar ju gott av banan och jordgubb visserligen men man äter ju med ögonen också. Hoppas jag inte får ont i magen den här gången bara som med den första smoothien.

Nästan bara eko-produkter den här gången också  :lol: Det som är roligt är att de ekologiska varorna inte var dyrare än de "vanliga". Påsarna med babyspenat hade samma pris som de vanliga påsarna, bortsett från att de hade ett "2-för"-pris på de vanliga spenaten så då blev den vanliga spenaten ju några kronor billigare om man köpte två påsar. De ekologiska bananerna hade faktiskt ett lägre kilopris än de vanliga, lite otippat. Jordgubbarna köpte jag på Netto nu på morgonen och de var ju inga eko-gubbar direkt men de såg riktigt fina ut och doftade ljuvligt  :nod-yes:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #872 skrivet: 2011.11.14 - 11:46:30 »

På tal om inflammationer i kroppen o.s.v. http://www.aftonbladet.se/halsa/mage/article13913480.ab
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #873 skrivet: 2011.11.15 - 20:40:06 »

tack för länken, läser med intresse.
Loggat