räkchips

<< < (3/4) > >>

idalinda:
puuh Stjärnan jag hade jo hoppats att du har nu kommit med en genialisk recept  :sneaktongue:,
men roligt  :nod-yes: att du kikar in !

Gillar du också räkchips ??

Jag har precis uppfunnit en LCHF - kanelbulle så det räcker för denna veckan ... förövrigt målar vi  trappor, valv och lister i hallen ... slipa. spackla. slipa. spackla, måla, en och två och tre gånger ...., det kommer att ta några dagar till faktiskt  :sad:

skogsstjrna:
Jamen, jag är här ibland... fast inte så ofta, kanske...  :redface:

jag läste just om dina kanelbullar, koolt. jag minns att jag gillade räkchips, men det är otroligt länge sen jag åt det, så jag vågar inte riktigt gissa hur man ska kunna få till den där fluffiga strukturen utan kolhydrater. inbillar mig att förslagen hittills skulle bli bra mycket kompaktare?

Målar man kan man inte baka, det är helt givet.   :nod-yes: Själv är jag lite för hundupptagen för att hinna experimentera just nu... :vovve:

hemul:
Hej! :wave:
Jag tycker Cornys idé låter lovande även om de troligen inte blir så där fluffiga.

Corny:
Där sa du det hemul! De ska inte vara fluffiga, de ska vara frasiga! Både äggula och äggvita, ska det såklart vara. Lite äggula för konsistensen, och ganska så mycket äggvita för frasigheten, för det är äggvita bra på!  :whink: Tror nästan att jag hade vispat upp äggvitan i ett sånt här recept. För då blir den frasigare när man steker den.

hemul:
Tror man ska torrosta räkorna lite i stekpannan först så de inte blöter ner smeten.  :nod-yes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida