Dålig av kyckling el sallad? |
<< < (3/6) > >> |
hemul: Jag ska på mitt årliga besök snart, så jag får ta upp det då. Oroar mig inte för att han ska stoppa in saker varken här eller där. Jag tror jag har för lindriga symptom för det. Att man inte kan dricka mjölk eller glupa i sig fett halvkilovis tror jag inte de ser som allvarligt. :lol: Men jag vill att han ska kolla de vanliga bakterierna, för det började ju med en magsjuka, känns det som. Det tror jag de gör med blodprov. :sneaktongue: Hörru, nu får jag be om ursäkt att jag kidnappade din kycklingdiarrétråd. :shy: |
Ahyla: aha okej, vad bra, hoppas det löser sig där då, eller du iaf får svar på vad det är. Jo antagligen är det så, man ska nog ha riktiga seriösa problem för att de ska stoppa in ngt där. jag har aldrig behövt göra det, jag vet min mamma fick göra det, och hon har fortf problem med magen. tror hon skulle må mkt bättre med allting om hon slutade ifrågasätta mina kostvanor och följde dem istället :thumbsup: hon har alltid sura uppstötningar, magkatarr och problem med avföringen, och typ är allergisk mot pollen året runt bara hon blir lite stressad. :shake_head: men men. Jo de tar nog blodprov tror jag också :) hehe det är lugnt :lmao: |
Levis: Ingen tråd för någon som är känslig.... men det är inte jag. Det där med att dom stoppar in något där bak är faktiskt inte så mycket att oroa sej för. Jag genomgick koloskopi i våras, det är när tjocktarmen undersöks med en liten kamera i änden av ett långt och böjligt rör. Inte det roligaste jag har varit med om, men ändå inte alls så obehagligt som jag trodde att det skulle vara. Då var laxeringen innan betydligt värre, och den var ändå inte värre än en väldigt snäll och välkontrollerad magsjuka utan illamående. Däremot mådde jag väldigt illa några timmar efter koloskopin, men det gick ju oxå över. Har även genomgått en kontaströntgen av tjocktarmen, och det var samma sak där, inte så farligt som jag trodde, och det värsta var laxeringen innan. Och när all kontrastvätska rann ut fullkomligt okontrollerat efteråt... |
Ahyla: hehe vad bra, jag är inte heller känslig, folk brukar dock yla över min frispråkighet :lmao: mm min mamma har också gjort såndär undersökning, och hon sa också att det inte var så farligt som hon hade föreställt sig. kan dock tänka mig att laxeringen måste vara hemsk, man vet ju hur illa det är bara man har vanlig diarrée... inte kul, eller vid maginfluensa och man bajsar på sig sömnen :cry: känns dock ändå bra att veta att det inte är så jätteilla ifall man nångång skulle behöva göra en sådan undersökning. men när är det eg man måste göra en sådan? vilka besvär ska man ha typ? |
hemul: Här ska inte stoppas in något! :fork_off: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |