Surkål?

<< < (3/5) > >>

Corny:
Hemul, vad är detta???

Bara lukten ur burkan  :lmao: är det, men den försvinner så snart man lägger upp kålen.

hemul:
Men vad dillar du om nu då?  :club:

Nizhoni:
Hmm, nu har jag smakat och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var inte direkt gott men inte heller direkt dåligt, ätbart men inte mer. Nåja, jag har ju resten av burken kvar och den måste jag ju äta upp tycker jag. Jaja, inte burken men innehållet alltså! Dock får jag nog äta det ensam för min kinkiga sambo provar nog inte igen.  :thumbdown:

hemul:
Men gör nu som jag säger. Blanda med osttärningar, mal över lite svartpeppar och ringla olivolja över. Salt vid behov. Ha i andra grönsaker om du vill, men det vill inte jag. Eller blanda in den i en vanlig sallad istället för vinäger.

Fast min är mycket godare även om jag gillar Krakus också. Den senaste blev toppen. Har löst problemet med att det blev för salt förut och lät den stå längre så den är surare. /skrytboll  :cool:

Nizhoni:
Jadå jag ska prova det också! Sist hade jag surkålen till korv och bacon, provade surkålen både varm och kall. Men jag lovar att prova igen, det är ju som sagt en hel del kvar av innehållet i burken.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida