Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 16:10:23 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2077053 gånger)
0 Medlemmar och 23 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #6390 skrivet: 2016.06.20 - 11:09:58 »

Cykelpolis skulle det inte vara ngt för dig Hemulen, motion, jobb och avreagering i ett.  :biggrin1:
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #6391 skrivet: 2016.06.20 - 17:45:23 »

Och en jävla stor batong!  :club_idiot:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #6392 skrivet: 2016.06.20 - 20:33:43 »

:lulz:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6393 skrivet: 2016.06.21 - 01:39:33 »

:ot: :police:

Tyst med dig! Nu ska vi hålla oss till ämnet och prata om min fetma. Har pendlat mellan sådär 88 och 90 sedan jag gick med gipset. Nu får det vara nog. Inspirerad av våra kusiner i amerika som alltid gör saker "for a good cause", typ springer maran för cancer, påbörjar jag nu enmanskampen "Magra för Musse".  :vovve:

Är jag så här fet kan jag inte ha nån hund, det orkar jag inte inte helt enkelt, bara att inse. Cykla går an, men det är annat att gå och konka på kilona. Tror som jag sagt innan att jag gått upp mer än vågen visar eftersom kläderna sitter som de gör. Eller satt. Nu tror jag jag har gått ner en del utan att vågen visar det (fått tillbaks lite muskler) för jag får på mig de där brallorna från förra sommarn som jag inte fick upp över rumpan förut. Kan gå och cykla i dem, men sitta på en stol gör att de spänner oroväckande, men det är ändå på rätt väg. Antar jag.

Ska ta upp viktrapporteringen också. Men ni slipper alla överhoppade rapporter även om jag har siffrorna. Få bli nån slags sammanfattning. Det är ju bara samma kilon upp och ner ivf.

Mot minus 50 - en gång till!  :llama:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #6394 skrivet: 2016.06.23 - 15:43:16 »

:mad_viking: Ok håll nu ordning på var du går också så ska du nog se att det blir hund!  :whink:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6395 skrivet: 2016.06.23 - 22:02:11 »

:mad_roll:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #6396 skrivet: 2016.06.28 - 14:28:11 »

Ary  :lol1:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6397 skrivet: 2016.06.28 - 23:00:25 »

FAIL!  :max-shock:

Nu har jag cyklat över 1000 timmar sedan jag började. Eller rättare sagt 1000 timmar sedan jag skaffade cykeldator. Jag insåg att det inte skulle få rum fler siffor liksom, men jag trodde den bara skulle slå över till 000:00 och man skulle kunna lägga till 1000 i huvet. Men titta vad som hände! Nu måste jag nollställa allt mitt i säsongen och hålla på lägga till en massa konstiga siffror!  :worried: Nåja. Nu har jag lärt mig och förstår varför folk nollställer sina datorer varje nyår.  :shy:

Normalt är det 3 siffor för timmar och två för minuter. Så här bör det alltså ha sett ut en minut innan fail:  999:59.
Loggat

Sorla

« Svara #6398 skrivet: 2016.06.29 - 07:23:41 »

Den ser ju sprillans ut den där! Du har ju till och med skyddsplasten kvar!  :lmao:

Men det var en sur lärdom. Nästa år nollar du innan du drar igång säsongen. :nod-yes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6399 skrivet: 2016.06.29 - 12:43:47 »

Det är faktiskt min tredje och den är mycket riktigt nästan ny. Man har fört över totalsifforna sörru!

Och det är inte skyddsplasten. De förra har blivit så sönderrepade så jag satt på en bit sån där plast man köper som displayskydd till mobiler. Den syns inte alls. Alltså den påverkar inte sebararheten alls. Men är svår att sätta snyggt eftersom prylen är rundad mot kanterna. :tongue:

Och japp. Jag vet hur jag ska fira tolvslaget hädanefter.  :borracho:
Loggat

Sorla

« Svara #6400 skrivet: 2016.07.01 - 16:26:35 »

:lick: Hepp. Du kanske ska ta flasken efter du har nollat, så du vet vad du gör.  :biggrin1:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6401 skrivet: 2016.07.01 - 16:44:27 »

:mad_roll:
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #6402 skrivet: 2016.07.01 - 21:29:39 »

dumma prylar! men vad mycket du cyklat!!!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6403 skrivet: 2016.07.02 - 00:40:10 »

Egentligen inte om du slår ut det på drygt 4 år...
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6404 skrivet: 2016.07.11 - 03:08:30 »

Jaha, det går inget bra detta. Dagens vikt (söndag) är 90.2 kg och där har det legat fast de senaste 10 dagarna eller så. Spelar ingen roll hur jag äter och rör mig, går varken upp eller ner. Igår blev det lite småsvull men inte gick jag upp inte. Det är ju iofs bra men...

Få se hur det blir i morrn. Jag köpte nämligen en liten påse jordnötter, 180 g, och åt så klart upp den. Först när jag bokförde intaget insåg jag hur mycket kalorier det är i jordnötter! 1117.80 kcal i den lilla påsen! Jestanes. Hade glömt varför jag slutade baka nötbröd...  :shy:
Loggat

Sidor: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544