Du, jag hade problem med att gå och köpa grädde idag. Fick be en kille om hjälp att ta en kartong ägg, för de låg ända nere vid golvet och jag nådde liksom inte dit.Och du skulle ha sett mig när jag försökte sno åt mig de sista äpplena på trät utan att sträcka på ryggen. Och jag har svårt att gå på toaletten, för jag är så öm på baksidan av låren så det gör ont att sitta på någonting ovadderat.
Igår kväll gjorde vänsterarmen skitont så det var svårt att somna. Men det gick över helt under natten. Jag tror jag fick ont mest för att jag sträckte mina korta muskler, inte för att jag ansträngde dem. Typ böja sig framåt - ont på baksidan av låren.
Jag hade ju ingen klocka! Jag trodde två timmar, max. Men det var positivt ändå, för även om jag nog får skjuta på styrketränining, som jag numera utför minutiöst var tredje dag, så var det rätt bra att få veta att jag inte dör om jag överanstänger mig rejält, jag blir bara öm. Förut hade jag mått skitdåligt. Fast jag hade ju öht inte kunnat hålla på så länge förstås.