Oh, vad många bra tips jag har fått! Tack!
Jag hittade ett mejeri i Järna som tillverkar getmjölk och getyoghurt. Men jag kanske ska hålla igen även på Kasein A2-fria produkter till jag har sett var det här spåret leder. Migränen som varslades för igår och i förmiddags försvann iväg strax innan jag for till jobbet mitt på dagen. Mycket ovanligt och oväntat, men välkommet.
Men om jag helt ska utesluta mjölkprodukter, då försvinner ju även bregotten och smöret. Det beslutet tar jag vid ett senare tillfälle. Inte idag eller ens den här veckan.
Apropå ägg, så upptäckte jag för ett tag sedan att kokt ägg med majjo och pepparrot från tub är jätte gott.
Leverpastejen ersätter just nu osten. Innan jag for till jobbet mosade jag en banan som jag mosade ner 1-2 msk kokosolja i. Det blev gott. Annars har jag svårt för kokosfett. Klarar inte av det i kaffet. Men bananen maskerade smaken.
Angående jerseymjölken kan det absolut bli intressant längre fram.
Ett tag körde jag med en näve mandlar eller getost inrullat i parmaskinka. Behövdes otroligt lite för att man skulle bli mätt eller snarare "ohungrig"
Förresten om du någon gång i en avlägsen framtid skulle försöka dig på topiramat igen försök få minsta möjliga doser tabletter och sprid ut doserna på så många tillfällen som möjligt på dagen. Då kan man dessutom trappa upp mycket mer försiktigt och då skulle det kunna funka bättre.
Tack för tipset med topimaxen.