Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.09 - 15:18:23 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1066723 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2925 skrivet: 2015.03.13 - 01:16:48 »

Vad säger du! Förkyld! Har du fuskat med ingefäran nu?  :shock:

Usch jag vill verkligen inte bli förkyld. Så jag pimplar ingefärate varje dag. Ibland fler koppar om det känns som någon basilusk har hoppat på mig. Faktiskt känns det som ingefäran hjälper bra förebyggande mot migränen också. Som komplement till betabockerarna, botoxen och glutenfria dieten.

I helgen ska jag försöka hinna till XXL och prova cykelbyxor. Ska jag har långbeningar eller köpa kortbenta med lösa ben till? :confused3:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2926 skrivet: 2015.03.13 - 01:20:19 »

Vet inte, har bara haft vanliga, typ bermudalånga. Inga hellånga eller bibs eller nåt.

Förkylningen är nästan över. Var en kortisvariant tydligen. Är inte matt längre ivf, men ska nog vänta någon dag med att cykla. Tycker man kan få tillbaks det om man anstränger sig för mycket.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2927 skrivet: 2015.03.13 - 01:31:02 »

Vaddå vanliga bermudalånga? Vanlig längd är väl hellånga eller korta?  :blink:

Jag får väl googla lite då, och se vad det sägs på cykelforum.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2928 skrivet: 2015.03.13 - 01:51:30 »

Vadå korta? Som trosor?  :lulz:

Bemuda - ned på halva låret.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2929 skrivet: 2015.03.13 - 01:53:00 »

 :tongue:

Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2930 skrivet: 2015.03.13 - 02:02:31 »

Shit. Snygga snubbar! De verkar vara på alla möjliga sorters humör.  :lulz: Tur man inte har det problemet i alla fall. Läpparna får helt enkelt vara som de är.  :bg:

Korta, som shortskorta.  :club_idiot:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2931 skrivet: 2015.03.13 - 02:12:21 »

Ja, bermudashorts! Finns väl för fan inte kortare.  :club_idiot:
Förresten har XXL bara hellånga, så det så.  :badtongue:

Tror de tjusiga killarna har cykelbyxor utan blöja. Annars skulle det inte se ut så där.  :crazy:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2932 skrivet: 2015.03.13 - 02:53:06 »

Jorå, de har shorts. Men kollade just på Stadium och frågan är om inte de har något bättre utbud, även om det inte imponerade mycket. Men jag får väl prova så jag vet vilken storlek jag ska ha i alla fall. Sen kanske jag kör postorder i alla fall.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2933 skrivet: 2015.03.13 - 02:59:43 »

Jaha. Inte på nätet. Vad gör du uppe så här dags förresten? Var det i natt du skulle jobba?

Här har du massor. Men det kan ta en vecka att få hem dem.
http://www.wiggle.co.uk/cycle/shorts/
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2934 skrivet: 2015.03.13 - 03:41:26 »

Givetvis på nätet.

Jag jobbar natt. Och när det är lugnt surfar jag på nätet.

Tack för länken. De har en svensk site också. Men annat utbud och andra priser verkar det som.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2935 skrivet: 2015.03.13 - 04:26:27 »

Nä, det tror jag inte. Är nog bara att de har sajter och domäner på olika språk. Har inte ens brytt sig om att anpassa sidan, t.ex. står det under Leverans "Leveranser till adresser i Storbritannien skickas med Royal Mail, men vissa dyra, otympliga eller sköra produkter skickas med kurirföretaget City Link.". Har inte känt till den svenska så länge, använder alltid den engelska.

Finns en hel hög engelska sajter som är bra. Mycket billigare. De flesta har fri frakt över en viss (låg) summa. Kommer man inte upp i det kan man alltid ta förbrukningsgrejer som olja. Fast nu känns det som om jag sagt det här förut. :tongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2936 skrivet: 2015.03.13 - 04:50:41 »

Ja, jag tror du har nämnt det förut.  :whink:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2937 skrivet: 2015.03.16 - 23:44:43 »

Du, Lidl har cykelvecka. Köp ett par brallor och testa, vet jag. Jag har dessutom hört att deras cykelkläder ska vara riktigt bra.
http://www.lidl.se/sv/2715.htm?id=306
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2938 skrivet: 2015.03.18 - 05:53:12 »

Men tack!  :clapping:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2939 skrivet: 2015.03.20 - 14:51:18 »

Jag åkte till Lidl och slog till på ett par sladdriga brallor för 99 kr. Jag har inte provat dem ännu. Men som extra stoppning under några andra byxor ska de väl kunna fungera ett par gånger.

En kompis lurade på mig en helhelg med löparskola den här helgen. Och jag lurade min man att hänga på. Man är inte riktigt klok som åker på sånt, när jag inte ens klarar att springa en minut. Men det är iofs bra att få lära sig lite springteknik innan man börjar harva några sträckor. Jag har ju liksom inte kommit igång riktigt, eftersom jag efter ett tag börjar få ont någonstans, och då kommer av mig. Men lite ska jag erkänna att jag är orolig för hur jag ska orka. Jag lär väl knappt kunna gå nästa vecka.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544