Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 13:48:18 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 931880 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1065 skrivet: 2011.09.21 - 20:10:05 »

Nä, naprisen konstaterade samma.  :sad: Jag har så in i  :fork_off: ont i hela kroppen nu. Men särskilt allt ovanför naveln och axlarna.  :sad: Vissa dagar skulle jag vilja lämna in bara. Idag är en sån dag.  :bang_head:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1066 skrivet: 2011.09.21 - 20:17:59 »

:there:

Varför? Är det också lågtryckets fel?  :neutral:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1067 skrivet: 2011.09.22 - 06:48:09 »

Den här veckan har det ju inte varit något egentligt lågtryck. Jag tror det beror på för mycket som var fel i ryggen.Idag känns det mycket bättre.
Håll tummarna för att huvudet håller hela  dagen. Jag har inte tid att inte orka ikväll. Kanske kommer jag få hämta katten imorgon. :D
Vad tycker ni om Lisa eller Isa?
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1068 skrivet: 2011.09.22 - 14:41:41 »

Men när det regnar och står i, är det inte lågtryck då?  :confused3:  Och jag tycker fortfarande hemul är det finaste namnet.  :thumbsup: Men Lisa tycker jag vore fint också.  :nod-yes:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #1069 skrivet: 2011.09.22 - 15:39:39 »

eller Ida! Emils lillasyster var ju så sööööt.
Loggat



Nizhoni

******

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 1257



« Svara #1070 skrivet: 2011.09.22 - 20:02:53 »

Lisa blir fint tycker jag.  :thumbsup:
Loggat

"Quality is remembered long after price is forgotten" - Aldo Gucci 1938


hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1071 skrivet: 2011.09.22 - 20:44:35 »

Nu kom jag på ett nytt. Elsa - lejonet Elsa.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #1072 skrivet: 2011.09.22 - 22:24:37 »

Isa isf! Ovanligare och roligare än Lisa.
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1073 skrivet: 2011.09.22 - 22:53:34 »

jag tror att villket namn du än väljer så blir det toppen!  :thumbsup: jag fick just i dag reda på vad vår lilla "trappuppgångskatt" heter! vi kallar henne för Mjao då hon alltid jamar så glatt när man kommer  :laugh: men en granne bertättade att hon heter Whiski som whisky men med ett i på slutet!  :laugh: och ja. det passar henne!  :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1074 skrivet: 2011.09.23 - 17:49:55 »

Fortfarande ingen katt.  :shake_head: Mamman började jama efter ungarna som har försvunnit en efter en. Så vår lilla får kanske stanna någon dag till. Nåja, man stressar inte fram kvalitet.  :whink:

För övrigt har denna vecka inneburit jobbiga morgnar. Jour på dagarna vilket innebär upp kl 5, iväg och stämpla in, helst med frukost i magen kl 06.30. Och sen jourutryckningar på jobbet hela dagen och tro att man ska hinna lite på eftermiddagen när man kommer hem lite bättre tid än annars. Det har inte blivit så. Jag har bara däckat, helt slut.

Igår mådde jag så himlans bra. Jag blev givetvis lite misstänksam, för att må så bra brukar förebåda en jobbig dag, dan efter. Mycket riktigt började migränen smyga sig på redan i bilen i morse. Men tack vare att jag redan var misstänksam hann jag bryta av bra med Zomig. Men oj, vad trött jag har varit! Men peppar, peppar känns det hyffsat nu. Förutom att ena näsborren rinner och det kliar i halva ansiktet. Det är väl en massa mögelsporskit i luften kan jag gissa. Efter allt regnande och nu sol och vind vore väl inte det helt omöjligt. För att det skulle vara en förkylning på gång vägrar jag ens tänka. Jag hoppas ju få en stund i skogen och leta svampar i morgon förmiddag. Jag ska lära mig hitta kantareller har jag täkt mig.  :cool:  :wave:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1075 skrivet: 2011.09.23 - 17:58:50 »

Du har ju inte så skymmande mage som kwidell, så det borde väl inte vara helt omöjligt! :surprised:

Men det här med migränen, tycker du fortfarande att du har mindre/lindrigare än före botoxen? Hoppas ju på det då.  :wave:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1076 skrivet: 2011.09.23 - 18:13:15 »



Den här veckan har inte varit lindrigare.  :shake_head: Men så är det ju jätte svårt att veta hur illa det hade varit utan botox. Jag ska diskutera med honom om att sätta sprutorna lite annorlunda nästa gång.


Kwidell, ska jag slå henne, eller gör du det själv?  :flirting:


Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1077 skrivet: 2011.09.24 - 04:13:56 »

 
Du har ju inte så skymmande mage som kwidell, så det borde väl inte vara helt omöjligt! :surprised:

:max-shock:  :spank_u: :spank_u: :spank_u: :plant_smack: Hörrudu Hemulen!  :mad_viking: 

Kwidell, ska jag slå henne, eller gör du det själv?  :flirting:

 :inlove: tack Sorla! fast Hemulen är bara så rackarns avundsjuk på min snygga figur så hon inte kan hålla tungan i styr!  :rolleyes: och för information så är det någonting som sitter strax ovanför magen som sticker ut bra mycket mera då!  :nod-yes: :laugh: B1 och B2 har en förmåga att vara lite ivägen ibland.. men det tatr jag gärna!  :lol: :flirting:

Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Nizhoni

******

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 1257



« Svara #1078 skrivet: 2011.09.24 - 09:37:53 »

Sorla, hur gammal är kattungarna nu? Jag verkar ha missat det.  :confused3:
Loggat

"Quality is remembered long after price is forgotten" - Aldo Gucci 1938


hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1079 skrivet: 2011.09.24 - 17:01:03 »

:inlove: tack Sorla! fast Hemulen är bara så rackarns avundsjuk på min snygga figur

 :rotfl: :lulz: :nonono:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544