Söndag igen, undrar vart tiden tar vägen, en vecka till borta och närmare sommaren kommer vi
har varit en minst sagt intressant vecka när det kommer till vikten, efter syndardagarna förra veckan trodde jag det skulle vara en stor viktökning på söndagsmorgonen men döm om min förvåning när det slutade på 94,5
hittils har jag pendlat mellan 94,5 och 93,6 som det landade på igår idag var det 93,8 men det går åt rätt håll vilket jag är mycket tacksam för
har som mål att vara nere i 90 innan maj vilket troligtvis inte kommer att hända men jag ska definitivt försöka. Imorgon kommer det DEFINITIVT inte hamna under 94 på tok för mycket krafs idag.
När det gäller den eländiga förkylningen så har den ÄNTLIGEN SLÄPPT
så nu har jag ÄNTLIGEN en chans att komma iväg till gymmet och få träna lite, inte speciellt mycket utan mest styrketräning för mina axlars ryggs skull råkade ut för en whiplash skada för ett X antal år sedan och denna träning är det enda som får mina axlar att vara i normal position har märkt att det inte varit någon träning på ett bra tag eftersom får lättare ont.