Jaha man kan ju säga att det inte går framåt precis utan snarare bakåt
Det är nämligen som så att för 2 veckor sedan åkte vi på resa till Mayrhofen i Österrike och var borta i 1 vecka. Maten blev en hel KATASTROF, efter att ha ätit rätt så strikt enligt lchf så blir det första man trycker i sig på denna resan snitzel med pommes och bernaise sås på båten mellan Rödby och Puttgarden gissa om det var någons mage som hoppade högt kvällsmaten den dagen blev en mycket sen historia men mycket god på ett hotel i Dessau. Frukosten dagen efter var ju ett himmelrike med äggröra, bacon, köttbullar och korv osv osv men det var ju även dags att vänja magen vid bröd igen. Sen vart det bröd varje dag på Zillertalerhof i Mayrhofen fanns tyvärr inget att välja på suck, sen vissa middagar och luncher kunde man välja lite själv men gudars vad svårt det var att äta efter "liberal" lchf gick liksom inte att välja alla gånger hur man än vred å vände på det hela. Efter det att man kommit hem så har det syndats ordentligt, godis choklad potatis ris och annat krafs, utom vid frukosten då det är pannkakor med sylt som gäller där kompromissar jag inte. Så summa av denna resa blev upp 2kg och svullen mage som fortfarande inte gett med sig. Har dock lärt mig 2 stora saker under denna tiden och det är att 1 ingen mer Lindt intense mint den slår ut magen och jag får ont 2 ska
LYSSNA!! på magen när den säger att nu är det nog nu vill inte jag ha mera mat
ÄVEN om det är
RIKTIGT RIKTIGT GOTT så ska det inte vara mera mat för då blir det också magont av det hela.
Idag då 2 veckor av hemma liv så har det gått lite ner å lite upp och har idag hamnat på 95,4kg MEN det ska bli ändring på detta det kan jag lova men det kommer nog att få vänta till hösten är jag rädd för det stora taget ( regelbunden träning dvs varje dag) det lilla taget tar man ju varje dag ( maten och vardags motionen).
Min förhoppning är nu att sommarens jobb inte ska bli "fullt ös medvetslös" men är rädd för att det blir precis just det eftersom man inte har många veckor kvar på Veolia innan det är dags för arbetsgivar byte.