Då var det vecka 14 och ytterligare en vecka med förkylning eller vad det nu är
Måndagens och tisdagens vikt vart på 94 sidan inget ovanligt utan vad jag hade räknat med men på tisdagen jobbade jag ett pass där man inte har så STORA möjligheter till att äta ordentligt under dagen, tack och lov hade jag gjort våfflor dagen innan på idalindas pannkaks smet
, MUMS vart det ordet
, så klämmer 3 stycke på morgonen med vispad grädde och hallonsylt till, MUMS, och tar med mig ett gäng våfflor till för att klara av dagen. 10:30 äter jag 1 med tillbehör sedan blir det inget mer på grund av problem i trafiken, 15:30är jag hemma igen efter dagens jobb å måste ju ställa mig på vågen för att kolla 94,1 mm inte illa ner å stoppar i mig käk å iväg igen på annat. Onsdags morgon trodde jag att jag skulle svimma 93,4
trodde inte det var sant, full dag men inget jobb, 93,8 upp lite på torsdagen som skulle man varit ledig men kunde inte säga nej när det rörde sig om 3 timmars jobb som gav 5 timmar samt rese ersättning, SYNDAR DAG 1, stämt träff med en mc intresserad vän för lite mc tittande i Bromölla på Claessons Motor, först resturang Bellas Place ( god mat) revben med sås å potatis + påskbakelse å lite senare daim strut
, hittade mc men FÖR DYR
, hem till sambons faster för att fira dottern där blev det tacos med chease cake. Idag vart vikten 93,9, fortfarande på rätt sida efter gårdagen, när jag
igår var det 95,4, idag är det syndar dag 2 mammas födelsedags kalas, helt okej mat med kyckling å revben å rökt fläkfile med potatis sallad och smör å bröd å ost plus en massa fruk, mkt mat blev det
å inte helt godkänt
å sen tårta på det
nu var vikten 96,2 mkt spännande att se hur det artar sig imorgon, har nu 2 jobb dagar innan 1 dags ledigt igen. Bra med påsk
med er