Dags för en liten uppdatering
Efter doktor besöket fick jag utskrivet något slags gummi aktigt för magen, det funkar men man bälar vatten som en kamel dyrt som skrutt var det i alla fall, 105 spänn för 50 förpackningar
men men det funkar å det är det viktigaste.
När det kommer till vikten så pendlar den väldeliga men den pendlar på rätt håll åtminstone, med dagens vägning har jag 5,6kg kvar till min lägsta notering som är 90kg, för att vinna kampen mellan mig och min sambo måste jag ner till 88,3 inget omöjligt
undrar bara vad man ska göra på "min" dag. Hoppas att sambon kommer ifatt mig snart hon behöver sin vikt nedgång ännu mer än jag gör.
Förkylning
husarrest
vill gå å gymma lite men
fick inte som jag ville för herr elak bacill, flög på mig i lördags och på kvällen var det feber med halsont, tog 1½ ask med strepsils innan det halsonda släppte på söndags kvällen. Nu har man istället nästan ingen röst att prata med istället den tog nästan slut igår. Men vad är det med folk egentligen, när man är frisk och rösten håller då vill dom inte prata alls, MEN när man är förkyld och rösten spricker och man är hes DÅ KOMMER ALL MÖJLIGA J-VLA frågor som måste redas ut just DÅ morr kan det inte vänta till nästa buss du ska åka med SNÄLLA tänker man. Efter ha prata konstant i 5 min var rösten nästan borta TACK O LOV kom kollegan och kunde ta över så jag kunde åka HEM