Min kompis har bytt till Tele2. Ska jag också göra när min bindningstid löper ut. De har jättebra priser nu och ingen bindningstid! Hon har mycket mer än jag för mindre pengar.
Prova ifall du skaffar mera surf! Det går åt en del så om du har ett 1 GIG deal så kommer turf att sluka det, då är det dumt. Turf är bra för man går gärna små omvägar även när man inte är ute för att turfa. Som ikväll när jag skulle gå och handla på närmsta ICA så tänkte jag ta två zoner på ditvägen och en på hemvägen, minimal omväg liksom. Men det var en skön kväll och jag träffade trevliga människor och blev på gott humör så det blev 8 (hade blivit 10 om inte en elaking hunnit före
) och 4½ km.
Jag vill ju gärna röra mig, men jag tycker det är skittråkigt att inte ha något mål eller syfte med promenaden liksom. Då hjälper turf.
Fast det är lite sjukt också. Det finns en massa statistik man kan kolla på. Den zon jag tagit flest gånger har jag tagit 701 gånger. På två år. Nästan en gång per dag. Fast egentligen kan jag ha tagit den flera gånger på samma tur, men ändå.