Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 23:51:20 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 91   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Arys lowcarbande - vägen till ett smalare liv?  (läst 435451 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #645 skrivet: 2014.08.10 - 11:42:53 »

79,4 Svullade en dag till efter en strikt dag, bara för att jag ändå fuskat innan...  :rolleyes: Tillbaka på banan sedan ett par dagar men kanske ätit lite mer mat än vanligt. Vill ner under 78 men det lär ju inte gå om man håller på så där.

Ska försöka få ut basketkillen på den långa runt sjön rundan så jag hoppar över löpbandet tills vidare tills jag vet om det blir av.

Ja rulltårta kan vara ett problem helt klart, men man får ge fasen i att äta det varje dag bara!  :kungfu: Här bakas inte heller så det så.
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #646 skrivet: 2014.08.10 - 11:59:42 »

Men det är ju ner ändå för dig också.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #647 skrivet: 2014.08.10 - 20:37:11 »

Nja när jag tittar på statistiken och den ljuger aldrig  :rolleyes:, så väger jag exakt samma som för en månad sedan... Men att hålla sin vikt trots 3-4 dagars svull är ju inte fy skam heller.

Det blev 3 tim och 30 mins promenad idag. Funderade på att springa 10 min när jag kom hem men vill inte att grannarna börjar klaga på löpbandet, så jag lät bli. Vet knappt om jag hade orkat heller iofs. Råkade ut för lätta ben efter flera timmar syndromet igen, så tillräckligt lång prommis kan tydligen ha den effekten, får experimentera vidare med detta för att se hur man kan utnyttja detta... Springet har inte gjort att jag gått ner i vikt, men sedan har jag ju varit på kolisarna. Misstänker att springet ökar suget efter kolisar en del. Men kanske att jag gått ner en halv storlek trots samma vikt... Flubbet på vaderna är fladdrigare än någonsin. Skulle nog behöva kirurgi på både armar och ben nu.  :glare:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #648 skrivet: 2014.08.10 - 20:37:59 »

Jo, men det är lägre än gången innan som du rapporterade.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #649 skrivet: 2014.08.10 - 21:12:50 »

Det har du ju rätt i Hemulen. Man får vara tacksam för det lilla.  :biggrin1:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #650 skrivet: 2014.08.10 - 21:41:09 »

Precis som förr mig. Det har vänt.  :nod-yes:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #651 skrivet: 2014.08.11 - 11:37:30 »

Var för trött för att laga mat igår kväll eller ens äta så jag hoppade över mat. Måste tappat en del vätska på monsterpromenaden så jag vägde in på 77,5 idag, fast det räknas ju inte. Får väga mig om ett par dagar istället.

Ska försöka mig på löpbandet idag, fast jag är nog rätt seg i benen. Det kanske blir att jag bara går, men det är ju bättre än inget. :)
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #652 skrivet: 2014.08.11 - 13:20:08 »

Varför räknas det inte?
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #653 skrivet: 2014.08.11 - 13:57:00 »

Jag har ju mindre maginnehåll efter att inte ha ätit igår kväll och med nära noll kolhydrater igår och lång promenad har jag ju tappat en del vätska, så imorgon kommer jag ju ha gått upp minst ett kilo. Precis som man inte går upp 2 kg i fett på en dag så lär man inte gå ner 2 kg heller.  :crazy:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #654 skrivet: 2014.08.11 - 14:16:11 »

Insåg inte att det var så mycket!  :lol:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #655 skrivet: 2014.08.12 - 13:37:45 »

78,5
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #656 skrivet: 2014.08.12 - 13:52:48 »

Ändå ner.  :whink:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #657 skrivet: 2014.08.13 - 00:03:42 »

Än så länge ja men det hinner ju vända tills imorgon.  :rolleyes: Men är iaf inte det minsta förstoppad för en gångs skull.... Kolhydraterna från svullet bör ju ha förbrukats av kroppen vid detta laget tycker man. I slutet av veckan är det kvinnoveckan, först efter det vet jag om jag gått ner denna månaden eller stått stilla vilket ju inte borde var fy skam det heller..
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #658 skrivet: 2014.08.13 - 00:16:46 »

Varför så negativ?  :biggrin1:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #659 skrivet: 2014.08.13 - 00:23:35 »

Nja det är jag ju inte direkt egentligen, menade mest att kolissyndande kan bita en där bak upp till en vecka efter, men det går ju inte undan precis med viktminskningen, dock är jämnvikt ju faktiskt superbra = kvitto på att man inte behöver gå upp 20 kilo bara man funderar på att äta en bulle.... Sedan finns det ju tillfällen där jag kanske inte gjort mitt bästa och jag vet ju av egen erfarenhet att jag måste hålla en strikt linje och inte storfuska regelbundet, det blir varken fågel eller fisk.
Loggat
Sidor: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 91   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544