Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 12:39:00 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2080739 gånger)
0 Medlemmar och 29 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #5550 skrivet: 2015.02.01 - 23:11:15 »

Det där med ringklocka är jättelöjligt! Tror det är en racercykel grej. Man har bara inte ringklocka på en racer. Löjligt, som sagt. Att inte ha pakethållare och stöd, det begriper jag, men ringklocka?  :pippi:

Fast pakethållare förresten, hur skönt är det att åka omkring med prylarna i en rygga då? Fast många racers går nog inte ens att sätta pakethållare på.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #5551 skrivet: 2015.02.02 - 07:21:32 »

Det är så skönt det inte var "mer" än en cysta. Men du, behandlingarna har verkligen blivit bättre, det vet jag för jag känner några som gått igenom. Jobbigt är dom såklart ändå.

så bra det går neråt igen!.

Kommer kanske en uppdatering av mig ikväll eller imorgon. Orkar inte just nu!
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5552 skrivet: 2015.02.04 - 19:55:23 »

Bra att det inte var något!  :thumbsup:
Loggat
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #5553 skrivet: 2015.02.04 - 20:43:29 »

Det där med ringklocka är jättelöjligt! Tror det är en racercykel grej. Man har bara inte ringklocka på en racer. Löjligt, som sagt. Att inte ha pakethållare och stöd, det begriper jag, men ringklocka?  :pippi:

Fast pakethållare förresten, hur skönt är det att åka omkring med prylarna i en rygga då? Fast många racers går nog inte ens att sätta pakethållare på.

Ja, det är så larvigt så det inte är sant, det där med ringklockan. Jag måste seriöst fixa en bra väska till pakethållaren. En som går att bära på ryggen också. Och så ska jag ha cykeldojjer. Det blev inte att jag handlade det i höstas. Jag borde så klart ha gjord det när det kanske var rea. Men jag orkade inte/hann inte engagera mig då. Och nya cykelbyxor med lite mindre vaddering i. Mina gamla har en inbyggd blöja stor som en gammeldags pampers med snibbar. Fruktansvärt obekväma. De ska motverka fläskläpp, men ger skavsår istället. 
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5554 skrivet: 2015.02.04 - 21:29:27 »

De ska motverka fläskläpp, men ger skavsår istället. 

:lulz:

Prova ut ett par skor som passar och sen söker du på engelska sajter. Det finns massor av billiga ställen där.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5555 skrivet: 2015.02.05 - 22:16:51 »

Bra gjort Hemulen, om inte den där vågen var mogen för återvinning så vet jag inte vad som är....  :bg:

Förresten, var det du som köpte microfleece underställ på Jula? Köpte men de hade bara medium så jag måste gå ner igen, kan inte ha byxorna lol. Dragkedjan på tröjan river lite, måste jag fixa, annars är den supermjuk.  :thumbsup:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5556 skrivet: 2015.02.05 - 22:28:00 »

Nej, det var inte jag. Men jag är intresserad. Är det skönt och varmt?

Det märkliga är att vågen trots allt fortfarande funkade. Jag trampade sönder den innan jag började banta, så den har sett ut så där genom alla åren här. Jag ska också be att få tala om att det hände när jag kom klampande med stövlar på och inte såg att vågen stod där, inte när jag skulle väga mig. Höll på att slå ihjäl mig också, om jag minns rätt.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5557 skrivet: 2015.02.05 - 22:37:05 »

Haha så det var inte viktproblem som bakomliggande orsak då iaf!  :lol:

Jaha vilket dåligt minne jag har. Varmt och mjukt men ej testa i motionssammanhang än. Jag rapporterat efter att jag kunnat få på mig byxorna.... 169 kr normalt, lockpris på 49 kr
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5558 skrivet: 2015.02.05 - 22:59:16 »

Jo, det var det allt, men hårda sulor och ett stort kliv också.  :lol:

Äre det här stället?
http://www.jula.se/catalog/klader-och-skydd/underklader-och-sockar/underklader/understall/understall-901237/
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5559 skrivet: 2015.02.05 - 23:03:00 »

:smile:

Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5560 skrivet: 2015.02.05 - 23:03:34 »

En sjuk sköterska... Ajaj  :whink:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5561 skrivet: 2015.02.05 - 23:05:29 »

Va?  :huuh:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5562 skrivet: 2015.02.05 - 23:06:17 »

Yep det var det jag köpte, 2 st eftersom det var så billigt/ett som pyjamas tänkte jag.).   :tongue: Nu kommer jag inte i varken underställsbyxorna eller termobyxorna lol

P.S. Nu vet jag inte om det är rätt. Det finns 2 rätt lika, bara det ena är microfleece....
Loggat
Ary
Gäst
« Svara #5563 skrivet: 2015.02.05 - 23:07:51 »

Bry dig inte om mig, det var ett särskrivningsskämt. lång hårig sjuk sköterska, eller bättre  långhårig sjuksköterska.  :nod-yes:
Loggat
Ary
Gäst
« Svara #5564 skrivet: 2015.02.05 - 23:20:02 »

Artikelnumret var 901236, dvs ett nummer under fleecen. 901237 är såvitt jag vet tunnare och känns mer som nylon än fleece...
Loggat
Sidor: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544