Jag vet inte om jag vill vara Japan längre. Jag mår helt bra nu, ingen nervositet och så, men jag har fått dubbelslag.
Antagligen har jag haft det nästan sedan jag började med jod, men jag todde att det var gaser. Jag är rätt burpig ibland och när man sitter ner, böjd över tangentbordet, så kan det ju kännas som det rör sig lite i mellangärdet ibland.
Men det är mer nu. Antagligen för jag gick upp på full levaxindos igen. Det var därför jag insåg att det nog inte var gas och kollade pulsen. Och jodå, hjärtat hoppar över ett slag.
Jag hade dubbelslag för en 10 år sedan. Då blev jag jätterädd, men de försäkrade ju bara att "det är inte farligt" (som allting annat). Att det skulle bero på något, det ville de inte diskutera, mer än de vanliga psykiska orsakerna förstås.
Först nu gör jag kopplingen. Jag hade ju börjat med levaxin nåt år innan och dosen låg väl fel! Jag googlade "levaxin+dubbeslag" nu och hittade massor.
Vad ska jag göra? Jag vill ju inte sluta med joden men jag törs inte hålla på och mixtra med levaxinet mer själv heller och jag vill inte ha så här mycket dubbelslag. Dra ner till halva dosen jod och se om det hjälper och försöka få tid hos doktorn tidigare än jag tänkt?