Flytande margarin

<< < (6/7) > >>

miar70:
Tack hemul :whink:!

Nu fortsätter jag här fast det handlar om annat än margarin, hoppas det är okej?!?

Hur många kolisar per dag är okej?

hemul:
0 - 100.  :lol:

Du måste bestämma själv vad du tror på. Det vanligaste är nog runt 50 g om man ser det i stort, men i Sverige har Skaldemans nollvision blivit förhärskande. De flesta här äter nog så, även om de inte gör det fullt ut, men de tycker att ju mindre kolisar desto bättre. Men vi är några som äter mer kolisar också och tror på det.

miar70:
Okej, men du vet - som gammal viktväktare  :rolleyes: så vill man liksom ha lite koll, fast jag förstår precis hur du menar! jag tänker på t ex mjölk, den innehåller väl kolisar? Jag gillar mjölk  :tongue: och så även min dotter!

hemul:
Ja, man måste nog ha koll i början, slå upp saker och räkna kolisar och så. Det gjorde vi nog allihop.

Du kan väl börja med att dra ner på kolisarna och lägga till fett. Man slipper antagligen att må dåligt om man tar det lite pö om pö och det kan ju vara bra. Så får du lite tid på dig att läsa och bestämma dig för hur lågt du vill gå.

duggan:
Hej Miar70 och välkommen!

Jag dricker bara vatten, the och kaffe...och rödvin :yay:Mjölken är tillbehör i kaffet eller så.

Mina 3-4 första dagar kantrades av världens huvudvärk, vaknade och somnade med huvudvärk, och det säger jag INTE för att skrämma dig utan för att det var där och då jag verkligen förstod vilken abstinens min kropp hade, och abstinens får man ju av gifter...Vilken nedslag, typ glödlampa effekten :worshippy:. Dom 2-3 första veckorna åt jag allt fett drypt och stora portioner som sedan minskats ned helt naturligt, hade lite ångest förra veckan för att jag inte gått ned, men nu har jag ju fått tag på en våg och insåg att det var -5 kg på 7 el 8 veckor, och nu har lugnet lagt sig i kroppen! Jag går ju VISST ned, vad bråka jag om :laugh:

Jag hoppas du läser på ordentligt och att det faller dig i smaken, man mår så bra! Vilken frälsningsturne det blev, men du känner ju mig :lmao:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida