Viktnedgång
hemul:
Jag tyckte det såg så lite ut, men det kanske det inte är. Jag äter ju för det mesta bara äggulor, men 2-3 ägg med vitor är ju mycket mer än 2-3 gulor.
Fjällmor:
:wave: duggan!
Läsning i nybörjaranda:
http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=026dd63d-505d-4451-85be-cf89ee108cfd&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup
:pippi:
lisap:
:whistle: jag har gått ner i vikt. JIPPI...
Hela 45 kg och fått skriva en bok som heter "hitta idealvikten med Linda och Lisa"
Jag började min vikt resan med att att äta feet så det funkar bra ska ni veta.
Har även lärt mig att använda tanke känsla och beteende.
Jag gick på att äta feet och samtidigt lära mig Stahremetoden i 10 veckor. Och jag rasade 30 kg på 10 månader
och det var inte svårt. Kom ihåg kan Lisa så kan du också. :worshippy:
Kan även göra besök på våran men sida. www.unikajag.se
Tina:
Jag funderar på en sak när jag läser det här. Jag blir hungrig efter ca 2 timmar efter senaste måltid. Ändå äter jag så jag blir proppmätt. Äter jag för lite ändå? Jag har mjukstartat den här veckan eftersom jag bli väldigt trött och snurrig. Det innebär att jag äter en frukt om dagen, apelsin har det blivit. Och så äter jag en fin crisp. Till mellis blir det turkisk yoghurt med bär eller keso. Funderar på om keson är för mager men det är så praktiskt på jobbet att ha en burk i kylen.
Tina
hemul:
Det kan ju vara så, men det kan också vara en omställningsgrej. Du är väl van att äta ofta, med mellanmål och så?
Bara turkisk youghurt med keso är väl en aning åt det magra hållet, men du kanske har ätit rejät med fett till maten.
Jag var hungrig jämt i början fast jag åt som om jag aldrig sett mat förut. Efter ett tag försvann behovet av mellanmål och sen krympte potionerna.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida