Viktnedgång
hemul:
Vaereom? :crazy:
Fjällmor:
Citat från: hemul skrivet 2008.12.09 - 21:07:36
Vaereom? :crazy:
:bang_head:
duggan,
ostplättarna är för mig en källa till överätning.
Men så är jag ju mackmonster sen innan lchf :blink: och det behöver ju inte vara så för dig.
Det som var viktigt för mig i början var att äta mig riktigt mätt. På fett.
Annars trillade jag dit på kolissuget när jag minst anade det. Finliret fick komma senare... först bli av med sockermonstret :roo: och sen få ner vikten.
:yeah:
duggan:
Nu har jag ju ätit lchf i snaaaart 2 månader och något sockermonster bor inte kvar...eller vänta, sover gör han förästen för visst kan han vakna av minsta lilla socker, men att bli av med honom går nog inte, det är ju faktiskt reptilhjärnan som kopplas in då sockret landar i munnen och vi vet ju hur enhelspårig den delen av hjärnan är, tyvärr. :fork_off:Så alltså typ kött bara , eller hur tänkte du? :whistle:
Levis:
Välkommen hit duggan!
Det här med att hitta rätt balans för en själv är inte det lättaste, det är bara att testa, utvärdera, göra småjusteringar, testa och utvärdera igen. Lättare sagt än gjort, alltså!
idalinda:
Citat från: hemul skrivet 2008.12.09 - 13:33:47
Idalinda, har du nån aning om hur många kcal det där blir? Har du gjort en Annika Dahlqvist? :blink:
Nej jag har ingen aning, men jag äter mig mätt hela tiden, ibland två ibland tre gg / dag.
Men som sagt det har slinkat ner några äpplen då och då och ibland ( läs fredag / lördag ) något helt olagligt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida