Färsk ostmassa |
<< < (5/9) > >> |
berittis: Ja, det var synd. :sad: Det är ljusblå glaslådor i min hylla. Och än så länge är alla hela! :smile: |
hemul: Mina drog mer i grönt, tror jag. Usch, nu ångrar jag mig jättemycket. Fast det hade väl aldrig blivit av att bygga en ny ram till dem och hade det det hade den väl blivit både sned och vind. Har du din till mjöl och kryddor och sånt? Jag skulle inte tordas det, för vi har ett litet problem med ohyra här. :blush: |
berittis: Nej inte mjöl och sånt som det kan gå ohyra i. Socker och salt går bra för där verkar det som inte ohyran trivs. Sen har jag olika småprylar som man annars inte vet var man ska göra av. Typ gummisnoddar, tandpetare, bakformar i papper o sånt. Jo, en del kryddor också men då i sina förpackningar med påsklämma på. Jag är livrädd för ohyra. :puke1: Jag har alltid plastpåsar utanpå förpackningen av andra varor i skafferiet, för att undvika såna inkräktare. :ninja: |
hemul: Nu mår jag dåligt över att jag slängde. Jag t.o.m. började planera hur jag skulle ha kunnat ha dem. :sad: |
berittis: Du kanske kan hitta en på nån loppis. Där brukar man kunna göra oanade fynd. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |