Färsk ostmassa |
<< < (6/9) > >> |
hemul: Inte samma sak. :shake_head: Ja, ja. Gjort är gjort. |
berittis: Nej, det är klart, inte samma. :shake_head: Men jag förstår att du slängde, det var ju svårt att använda glaslådorna när du inte hade en hylla att sätta in dem i. Jag gjorde samma grej med ett stort, vackert gammalt ekskåp, också från mormor. Det ångrar jag verkligen. Jag tyckte att det var så stort och åbäkigt. Tungt som attan var det också. Så det åkte, ja, jag sålde det visserligen men tog bara ett par hundringar för det. :smack_head: Nåja, som du säger: gjort är gjort. Det är lätt hänt när man är i slänga/sälja-tagen. :bang_head: |
hemul: Jag skickade en del antika möbler och en del bara gamla möbler på auktion och fick ingenting! Jag ångrar mig som fasiken på en Karl-Johanssoffa som var så himla fin. Den gick för 900 om jag minns rätt. |
berittis: Å, jag förstår att du ångrar dig. Sånt kan gräma en hur länge som helst! :cry: |
hemul: Ja, jag tänte så fel. Jag tänkte att en så stor och tung soffa passar ju inte i en lägenhet och jobbigt med sidentyg man måste vara försiktig med o.s.v. Istället sparade jag en massa stolar. Nu inser jag ju att såna pimpinetta stolar vill jag ju alls inte ha egentligen. Men soffan var ju snygg. Med tanke på hur lite den var värd så hade det ju inte gjort så mycket om jag kladdat leverpastej på den. Nu har jag en hel hög med stolar står och tar plats på vinden. Mer plats än soffan hade tagit antagligen. :clubhead: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |