Färsk ostmassa |
<< < (3/9) > >> |
hemul: Ja, när den är färsk smakar den ungefär som Åseda. :nod-yes: Om jag hinner ska jag göra ett nytt experiment i kväll. :flirting: |
kwidell: :dribble: :dribble: berätta hur det gick sen va!! .. fan att jag inte har grejjor så jag kan pressa en egen ost! :so_mad: .. jag viiiiil göra nuuuuu! :sosad: |
kwidell: hur länge lät du din vara i press i kylskåpet tro? |
hemul: Citat från: kwidell skrivet 2009.06.30 - 19:14:48 :dribble: :dribble: berätta hur det gick sen va!! .. fan att jag inte har grejjor så jag kan pressa en egen ost! :so_mad: .. jag viiiiil göra nuuuuu! :sosad: Men nån konservburk du kan knäcka har du väl? Ett mjölkpaket kanske - 4-kantig ost! :thumbsup: Citat hur länge lät du din vara i press i kylskåpet tro? I press var inte så länge tror jag. Minns inte. Nåt dygn. Jag gjorde som Frankhauser säger ivf. |
kwidell: frankhauser fankhauser... e det det enda du har å säga va!? :lick: :flirting:.. men okey då.. jag får sätta mig några timmar nån dag och läsa igenom vad han/hon säger tror jag!.... sen ska vi se hur ostarna blir! :nod-yes: har ju bara en Dunk med mjölk kvar ju! :lick: :flirting: ... paketen e slängda!... och vem vill ha fyrkantig ost?? :confused3:.. dessutom e det nog svårt att få till nån vettig press med mjölkpaket skulle jag tro.... :whink: .. nej jag får vacker vänta.... :sad: .. men den som väntar på nått gott! :w00t: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |