Levis tittar in
MiaP:
Det finns ju matlådevärmare för lastbilar, det kör min man med så han äter LCHF i lastbilen. Och så har han en kylbox och förvarar mat och dryck i. Det tycker han är bättre än att äta på dåliga restauranger.
:fridge_death:
Levis:
Hemul, det där nötbrödet verkar riktigt smarrigt, det måste jag testa någon gång. Tyvärr är maken nötallergiker, så det är inget för honom.
De Hemuliska brödkakorna kan jag däremot mycket väl tänka mej att han gillar.
Men det blir nog inget bak än på en stund, lite mycket annat just nu. I förrgår tillbringade vi 4,5 timmar på akuten med dottern, hon hade fått andningssvårigheter av sin förkylning (viruset har visst krypit extra långt ner i luftrören). Nu måste vi ge henne medicin som hon ska inhalera var 4:e timme dygnet runt i en vecka, och det tycker hon inte om!
Dessutom började jag på nytt jobb idag, så min hjärna är alldeles snurrig.
MiaP, han har en sån värmare i bilen, men han tycker den är för liten! Det är ju bara förrätten som får plats där säger han. De fick nya lastbilar till åkeriet nyligen, och då snackades det om att installera micro i dem istället. Tyvärr var de bara min gubbe, och en till, som ville ha det och de delar inte ens bil med varandra, så det bidde inget av det.
Kylbox däremot det har han, till och med en liten frys.
hemul:
Stackars liten. Ja, de där plättarna är väldigt mättande också fast de är tunna, så en laddning räcker rätt länge. Tror aldrig jag ätit mer än två. Första gången jag gjorde pizza gjorde jag den lika stor som vanligt. Då höll jag på att spy, men ner gick det! :redface::tongue:
MiaP:
Hm, när man vant sig vid LCHF-kost så äter man mindre, och min gube som är 190 lång och ganska stor klarar sig på en låda. Men å andra sidan vet jag ju inte om han laddar in annat jag inte ser. :angrywife:
idalinda:
ta det lite lungt med kuben tror jag ... när han ser hur det fungerar för dig och hur gott du äter, så följer han nog efter lugnt och sansad.
Eller är han redan me´?
annikas blogg-bok finns också inläst , så han kanske kan lyssna på den när han kör ?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida