Jag har just läst hela tråden för min man. Han rullar på golvet och skrattar häcken av sig.
Närå, där tog jag i lite. Han säger att pula betyder knulla på norska. Så helt fel ute var det väl inte av mig.
Men du Hemul, ska nog tänka över ditt ordval när du mekar på cykeln.
Hade inte du börjat med mellanöl i 5an? Nä juste, du är ju lite äldre än vad jag är. Vi drack lättöl på rasterna. Och mellanöl på väg hem från skolan redan i 4an.
Jag minns bara vagt vår första sexualunskapslektion. Stackars fröken (av den äldre, inte fullt så rivigt modellen) tog det så kortfattat som bara möjligt var. Till saken hör att vi hade lässtund då fröken hade högläsning för oss en kvart om dagen. Klassen fick välja bok och just då läste fröken Grottbjörnens folk och Hästarnas dal. Riktiga tantsnuskböcker. När vi kom till de avsnitten då det blev för snuskigt vägrade fröken läsa. Så då fick vi dispens att vara inne på rasten och läsa högt för varandra. Jag läste dem igen för ett antal år sen, och har väldigt svårt att förstå att det var så känsligt. De var ganska snälla böcker ändå.