Affe försvinner....bit för bit

<< < (6/11) > >>

hemul:
Vad då sakta? Du har ju gått ner över 15 kg. Det är ju nästan 1 kg i veckan.  :clapping:

Affe:
Citat från: hemul skrivet 2012.02.24 - 15:03:30

Vad då sakta? Du har ju gått ner över 15 kg. Det är ju nästan 1 kg i veckan.  :clapping:

Mitt mål totalt blir att vara en snyggis på Midsommar afton  :flirting: men som sagt...en bit kvar.. men det känns inte så betungande då vikten verkar sköta sig själv...och så mätt och belåten som jag varit sedan jag började om med LCHF var det länge sedan jag känt....Då jag älskar att laga mat och är rätt kunnig så är det härliga utmaningar att motbevisa att jag som LCHF are endast äter fett och kött...har defacto inte så mycket goda  grönsaker någonsin.... i kväll blev det till mig Kålrot, skivad i stavar  vitlök och salt på  rostad i ugnen som typ pommes med sallad innehållande lite nötter, tomat, gurka och gul lök...sallasdressing med rapsolja, dragon salt och en skvätt citron...toppat med grekisk fårost...........krispigt och god..familjen fick Rösti ... kött blev det , fläskfilé och snabb bea..... ett glas rött  :flirting:....

Affe:
Kan tillägga att mina olyckbröder i den grupp jag går i på obesitas enheten på ST görans sjukhus inte gått ner nästan något efter jul...dom följer "Tallriksmodellen"....En utav dom har kontaktat mig för recept..han kommer att köra LCHF...han D2... och behöver verkligen gå ner i vikt...Jag känner mig som en trojansk häst i PK sjukvården  :ninja:   hehehe

Linika:
Jag kan verkligen hålla med om att det inte bara är kött och fett. jag har aldrig ätit så mkt grönsaker som nu punkt. Grönsakerna var ju inte lika goda som pastan :o Men nu blir de bara godare och godare när man försöker hitta på roligare saker att göra med dem än att bara ha dem som sallad :)

hemul:
Vet personalen om hur du äter?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida