Affe försvinner....bit för bit

<< < (5/11) > >>

Affe:
Uppdatering

2011-10-12   134,5 kg      5,7 långtidsocker    Bmi 43,5   Midjecentimeter   133
2011-12-07   123,5 kg      4,3 långtidsocker     Bmi 40,5  Midja                 122

2012-02-23   119,2 kg      4,1 långtidssocker  Bmi 38,4   Midja              119

Det går sakta men säkert nedåt, men dietisten trodde mig inte gällande LCHF , men jag visade henne min kostdagbok.... Hon sade bara , men vad kul att det funkar för dig, fortsätt du... känns skönt  :lulz:

En grej som var kul är att utav mina 119 kg så består jag av 73 kg muskler  :cool: ( Idealvikt för män i min ålder män är 68,1 kg  :crazy:  och då räknas ben och fett samt vatten in :hm-hm:)
fortfarande är jag dock 64 år enligt denna " methabolic age"

Jag tror att min idealvikt är ca 90 kg då jag bygger muskler snabbt...... :flirting:

Mynlen:
grattis affe! låter grymt!!

Affe:
Citat från: Mynlen skrivet 2012.02.24 - 13:12:38

grattis affe! låter grymt!!

Tack  :redface:  Känns kul att man sakta men säkert gott ner trots jul och nyårhelger...blev ju en del vin då men det verkar inte påverka mig nämnvärt   :cheers: Lite fusk har det varit...någon av tjejerna glömde en lite påse chips framme och då var karaktären som bortblåst  :glare:   nåja jag satsar mot nästa mål 115 kg....

idalinda:
Grattis Affe för alla förbättringar!
Det måste kännas stort för dig att veta vägen neråt i vikt.

Jag undrar hur länge alla dessa dietister orkar undra  :lmao:

Linika:
Vad bra det har gått för dig! Grattis! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida