Sase´s snackelisnack!

<< < (3/5) > >>

sase:
Citat från: Mynlen skrivet 2011.10.03 - 15:33:46

Underbara bilder. Får man lov att vara en gnutta avis?

Självklart får man vara lite avis, det hade ja med varit *fniss*  :whink:

sase:

Jag är lite dålig på det här med att skriva då och då, men jag tycker att det är bäst att skriva när man har nått (ganska) vettigt att skriva och inte bara för att ...  :flirting:

Jag har nu ätit strikt LCHF sen i måndags, precis som jag planerade och jag är förvånad över hur lätt det verkligen är att komma in i "gamla vanor" igen - jag har till och med överlistat sötsuget redan, jag trodde det skulle ta längre tid faktiskt ... inte klagar jag inte *smile*
Jag har fuskvägt mig och inser att dem kilona jag drog på mig i Thailand snart kommer att vara ett minne blott, till min stora glädje och det känns faktiskt som att de 9 kilona jag vill bli av med innan jul inte alls känns omöjliga. Idag ska jag åka och köpa en ny vinterjacka - där kommer nästa "problem" - jag vet inte hur jag ska göra om jag hittar en jacka som sitter "precis lagom", dvs på snudden att den är för liten, eller om jag ska köpa en "lagom" - jag vet ju att jag kommer att gå ner i vikt men äh, vilket jäkla i-lands problem! Haha!. Jag tar det som det kommer...

PoK, Sase

hemul:
Satsa på den trånga. Jag köpte nya brallor nyligen och de känns flaxiga i häcken och det är inget kul. Bara mjukisbrallor per postorder så jag gissade ju storlek, men tyckte de var helt OK när de kom. Bättre om de varit trånga. :nod-yes:

sase:

Den blev det, storlek Large. Jättenöjd. Jag får plats med en tjockare tröja under, bra med fickor.
Tajt men lagom tajt. Lovely! :)

Mynlen:
FINT! den ser skön ohc varm ut!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida