Sase´s snackelisnack!

<< < (4/5) > >>

hemul:
Oj vad jag längtar. Jag är för snål för att köpa nytt så länge det gamla fortfarande går att använda även om det är stort.

sase:
Den här kostade 800:- vilket jag brukar vara för snål att slänga ut på en jacka men jag fick ett presentkort av mina kollegor i födelsedagspresent på 400.- så då behövde jag bara lägga till 400:- för en toppenjacka.  :yay: Jag har varit försiktig med o köpa nytt jag med, förutom nya jeans för 99:- (finns på HM online, skitfina o sköna!) eftersom jag inte klarar av att behöva gå o dra upp byxorna hela tiden, och nån "visa-halva-rumpan-skejtare" lär jag aldrig bli.  :crazy: Skärp finns visserligen men jeansen blir även pösiga i benen och det är inte så snyggt tycker jag. Och jackan behöver jag verkligen då min gamla är i stl 50, dvs sitter som en SÄCK = inte så fint! Dessutom hade jag förra jackan i kanske 3-4 år, så det var på tiden med en ny :D

sase:
Yes yes yes ... vägningen idag efter mina "synder" i Thailand då jag gick upp 2,7 kilo!
Idag visade vågen på minus 2,3 kilo, på en vecka. Känns jäkligt bra faktiskt att vara
tillbaka på banan igen!  :clapping: :yay: :w00t: :lol:  Har jag sagt att jag älskar LCHF?   :laugh:

Sorla:
Grattis!  :flowers:

idalinda:
Jag har varit bortrest några dagar och läser lite ikapp igen.

Fina bilder du bjuder och så skönt att du inte fick dina bävade exrakilon. De 2-3kg känns helt överkomligt och
när du lätt kommer på banan igen så är det inget problem!

Kämpa på, 9 kg till jul är inget dåligt mål!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida