Sase´s snackelisnack!

<< < (2/5) > >>

hemul:
Oj vad härligt det låter! Var nog värt ett par kilo va?  :flirting:

Förresten, du är ju ungefär i samma viktklass som kwidell, mynlen och jag, fast du har kommit lite längre än oss och var kanske inte riktigt lika tung som vi var som mest. Vi tävlar just nu om att komma under 100, men där är ju du redan. Jag leder förresten.  :biggrin1:

kwidell:
 :laugh: Jajajaj vi Veeet att du leder Hemulen lille!  :rolleyes: får väll se hur länge dock... vet att Mynlen knapar in på dig!  :lol: :flirting:

Välkommen hem Sase!  :wave: :flowers:  och villka härliga bilder du bjuder på!  :w00t:

Mynlen:
Underbara bilder. Får man lov att vara en gnutta avis?

sase:
Citat från: hemul skrivet 2011.10.03 - 08:59:12

Oj vad härligt det låter! Var nog värt ett par kilo va?  :flirting:

Förresten, du är ju ungefär i samma viktklass som kwidell, mynlen och jag, fast du har kommit lite längre än oss och var kanske inte riktigt lika tung som vi var som mest. Vi tävlar just nu om att komma under 100, men där är ju du redan. Jag leder förresten.  :biggrin1:

Helt klart värt ett par extra kilon ;) dock så är dem snart borta igen, tack o lov!  :yay:

sase:
Citat från: kwidell skrivet 2011.10.03 - 11:02:36

:laugh: Jajajaj vi Veeet att du leder Hemulen lille!  :rolleyes: får väll se hur länge dock... vet att Mynlen knapar in på dig!  :lol: :flirting:

Välkommen hem Sase!  :wave: :flowers:  och villka härliga bilder du bjuder på!  :w00t:

Tack och bock - Borta bra men hemma bäst, stämmer verkligen  :clapping:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida