Jag har inte "glömt" ngt. Det har varit lugnt omkring mej -privat och arbete- sen jag var sjuk senast.
Jag tar inget blodtryck nu, sköterskan sa ju det i tel. att jag inte skulle göra det.
Däremot funderade jag på nu(i sängen) om att jag var synsk och a t t det skulle hända
något. Det är massor av fjärilar i magen som lever sitt helt egna liv. Jag har bara tre v. kvar till min första semester och arb. är under kontroll.
Visst har jag varit nervös i mitt liv men då har jag alltid vetat vad det var; konsert eller ngt som händer i en relation, där man ofta "känner" dåliga vibbar.
Jag har ju blivit spådd för ett år sen och det var klart positivt i det mesta men hon sa också att jag var synsk och jag vet intuitivt vad som kommer att hända, obs detta tänkte jag på när jag n u låg i sängen, inte tidigare de här senaste dagarna. Men jag har inte hetsat upp mig, släpper inte den kontakt med VC nu, förrän jag får besked.
Kan tänka mig att hemul
tycker det är lite "pladder" med ordet synsk..
Tiden och tiden får utvisa hur det ligger till.
Nu ska jag spela en liten stund och sen bara slappa.
Tur att jag varit ledig idag.
Jag har en läkare på VC som jag har helt förtroende för( hon upptäckte ju att kärlröntgen i Växjö hade missat ett stopp i ett kärl men hon såg det genast och skickade remiss och op. gjordes.