Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 10:04:23 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 961459 gånger)
0 Medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2820 skrivet: 2014.10.10 - 17:53:33 »

skickat genom wetransfer. säg till om det inte fungerar!
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2821 skrivet: 2014.10.15 - 20:49:35 »

Okej...

HUSET ÄR SÅLD!!!!!!!

haft några röriga dagar och dom är ännu röriga, så jag glömde litet att skriva här.

Och till ett bra pris tom, mer än förväntad!

jag är GLAD! och samtidigt är det litet vemodigt.

Blir förmodligen flytt just innan jul. Vart jag ska vet jag inte än, lägenhetssökningen får påbörjas snart så jag hoppas innerligt att det kommer att gå bra!.
Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2822 skrivet: 2014.10.15 - 21:26:03 »

:hurray:

Jätteskönt! Nu ska du se att allt kommer att kännas bättre, även om det är sorgligt att lämna huset. Har du redan köpt nytt eller måste du börja leta nu?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2823 skrivet: 2014.10.15 - 21:41:05 »

jag kan inte köpa längre, min inkomst räcker inte till. Detta huset hade jag köpt tillsammas med Roger, Linneas pappa. Han vill inte ha något  av pengarna som blir kvar (bara litet så inget att bråka om, bara tacka och ta emot haha)  men han betalade halva hypoteket ist för underhållsbidrag till Linnea.

Det kommer nu att kunna användas som tja.. underhåll till Linnea :) 

Sen blir det hyresbidrag osv och en del försäkringar behöver jag inte ha längre så det blir nog mer pengar över i månaden också.  Skönt!

Nu måste jag börja leta efter hyresbostad. Det är några kvarter jag absolut inte vill flytta till och några som är okej.  så jag hoppas på att det kommer "fri" en som passar mig perfekt!

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2824 skrivet: 2014.10.15 - 22:22:07 »

Ah! Så huset var högt belånat, jag fattar. Men det låter ju jättebra. Både pengar över och öka inkomst!  :clapping:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2825 skrivet: 2014.10.16 - 11:31:57 »

Men det var ju härliga nyheter!  :clapping:

Hur är det med hyresrätter hos dig då? Här finns ju inget. Men kan få stå i kö i en massa år för att få något. Det medta har sålts ut till bostadsrätter. Idioti! :evil: Man kan ju undra var ungarna ska flytta sen. De kan ju knappast ta lån på flera miljoner när de just har börjat jobba, eller fortfarande studerar.  :shake_head:

Åh, jag hoppas det ska gå bra för dig! Så skönt att kunna slippa stressen över det sen när det är klart!  :rose:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2826 skrivet: 2014.10.16 - 11:38:11 »

ungefär samma här finns inte mycket. Den som är inskriven längst får oftast bostaden och jag är inskriven i 12 år nu så jag tror inte det kan bli allt för svårt MEN:om det är rätt sorts bostad och i rätt kvarter går att återse.

Får ta det som det kommer. 
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2827 skrivet: 2014.10.16 - 11:52:35 »

Men när du väl är inne i en hyresrätt så står det dig väl fritt att byta dig framåt? Det kanske tar lite tid, men tillslut kanske du är där du vill vara? Även om det såklart är bäst om du får komma rätt från början.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2828 skrivet: 2014.10.16 - 15:42:00 »

Det är meningen att du ska månadsspara till knoddarna så de har till grundplåten, sörru. Man har verkligen skapat ett system som gör folk livegna.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2829 skrivet: 2014.10.16 - 19:17:14 »

Nja byta går inte så lätt här. Jo visst, låter mig vara inskriven såklart, kostar bara 25 om året, men det tar säkert 6 - 8 år innan det går att hitta något annat. Riktigt byta som ni gör i sverige går inte här.
Loggat

berittis
Hero Member

Smörklickar: 9

Antal inlägg: 873

« Svara #2830 skrivet: 2014.10.16 - 20:21:22 »

Gratulerar till försäljningen, Mynlen.  :flowers:
Det är alltid lite vemodigt att flytta men samtidigt lite spännande att flytta.  :smile:
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2831 skrivet: 2014.10.16 - 20:28:02 »

Apsolut! det kommer att bli bra. Hur det än blir! Så länge vi inte hamnar i en enrummare... :)
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2832 skrivet: 2014.11.14 - 12:31:11 »

Här kommer nu äntligen filmen med Mynlens katt Swiffer!  :lol:

http://fetbobba.net/stuff/20141009_085158.mp4

När jag klickade på filmen började Spotify installeras. Jag trodde ju det var nåt skumt med filmen. Men nu laddade jag ner en annan mp4 och samma sak hände! Efter ett tag öppnades spotify men kunde så klart inte spela filmen. På något sätt måste spotify ha blivit associerat med mp4 på min dator. Får fixa det. Hur som var det ju en helt normal film när jag öppnade den från ett videoprogram istället för att bara klicka på filen. Ja jösses. Fattar fortfarande inte varför spotify tjatar om Installing spotify. Det var ju redan installerat liksom. :pippi:

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2833 skrivet: 2014.11.14 - 12:35:16 »

Titta! Är Spotify skumt? Varför gör det på detta viset? :goggle:

Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2834 skrivet: 2014.11.14 - 13:22:31 »

Jag har ingen aning, jag har ju ingen spotify!... Glad det inte var något skumt och kul att se min lilla Swiff "hjälpa" till igen :)  :thumbsup: :clapping:

ibland är det irriterande med program som vill bestämma allt... GRRR
Loggat

Sidor: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544