Tillbaka från sverigeresan!.
Jag hade med mig min laptop men märkte att jag satt mindre o mindre vid den, ibland några dagar inte alls :) Iofs var det skönt, ska försöka hålla mig till datorn mindre. eller nja, surfning osv. Eller kanske litet mer målmedveten hålla på. Jag har verkligen trappat ner, var jättetrött i början, det är ju då tröttheten kommer igenom...
Jag åt allt "felt" på semestern och det gick ganska bra ändå. Promenerade även en hel del, men har haft det härligt och njöt av allt. Men fasiken vad dyrt sverige är!.
Lämnade asken med praliner jag fått hos min sista värd så jag inte skulle bli för sugen här. (nja åt igår dom två sista dubbelnougat jag hade med mig
) men nu ska det bli ordning på mig igen. Köpte en bok, LCHF husmanskost av Anna Hallen, Finns säkert bättre receptböcker men den här var inte för dyr och jag var rädd för övervikt i väskan. (visade sig inte stämma snyft, kunde ta med mig mer fast ja, pengarna juh..).
Härligast var att umgås med sonen och hans tjej. Jag lärde känna henne litet bättre nu och dom tillsammas passar bra ihop. Hennes föräldrar, bror och flickvän och farmor var också några dagar i stockholm och vi gick på skansen ihop. Sen blev vi bjudna hos dom, dom hade hyrt en lägenhet genom AirBnB och tillbringade vi kvällen där. Var jättetrevligt.
Gå runt på mina barndoms sommarställen var underbart också. Tillsammas med Jesper, som nu också träffat mina morbröder och en del av doms "avkomma"
Nu back to "lchffig" mat och inte äta fel saker emellan
Snart prata allvar med Linnea om framtiden. Som vi hade det innan vi åkte vill jag inte ha det längre. Tonåring eller ej, hon får lov att uppföra sig litet bättre för jag har sett att hon KAN det, även om hon inte gör det hemma . Som en vanlig tonåring alltså