Okej, jag ville ge en liten uppdatering.
Har inte vägt mig på ett tag nu. Får bli som det är, med all sommarvärme och svullna fötter och "begynnande muskler" vill jag inte bli ledsen igen.
Har förresten gjort en del avsteg sista 2 v, och är inte så bra regelbunden i maten som jag borde. Det får bli efter sommarlovet igen. jo, JAG jobbar men Linnea är hemma och då blir det ändå annorlunda.
Fick ett "hemlängtanpaket" av kompisar, inte bara till mig men även till Linnea och det innehåll litet saker som inte är så bra kanske. :) Mariannes....
Finn crisp och bregott och kaviar och slotts senap. Och chips har jag ett hate-love förhållande till just nu. Bara saltade chips men ändå.
MEN jag har börjat promenera litet mer strikt nu. 2 ggr i veckan tar jag sträckan 2 tågstationer framåt (efter jobbet alltså), över en härlig ljungmark. Den är ca 7 km och det tar mig 1.5 timme. I tisdags tog jag med en hantel på 1 kg (2 lät litet för mycket att börja med) och gjorde armövningar medan jag gick. Kändes bra, tränar då även mina armar.
Smärtstillande fungerar men kroppen blir inte riktigt smidigare av det. Nästa vecka ska jag väl till läkaren igen för att fråga hur vi ska gå vidare. jag vill inte leva på natriumdiclofenac hela livet om jag inte vet varför. Men det är skönt att ha mindre ont. Sover litet bättre, fast med värmen är det ju svårt ändå!.
NÅGON gång kommer allt nog att falla på plats och blir jag en fantastisk pigg och kry människa igen :)