Vin

<< < (3/4) > >>

hemul:
Mmmmmmmmmmm...!  :lick: :lick: :lick:

:borracho:

beritz58:
kan inte jag ha hemma. Då går det åt för fort.  :shake_head: Men jag tar emot alla vintips för nu är det flaskor somm gäller. Till saken hör att jag inte druckit vin på många är pga smärttillstånd och starka tabletter. Fasade ut dem för några år sen och har lekt tonåring ett tag. För mkt vin ibland och tom rökt :w00t:. Men det har gått över. Nu är det lite lugnare på vinfronten, det inte varje dag, typ fredag lördag. Men efter en vurpa i trädgårn när jag brottades med en syren, så blir det ingen box  :shake_head:... En sak undrar jag, är det ngn mer än jag som blir dålig i magen när man syndat och ätit bröd. Gäller allt bröd utom flatbröd.
Riktigt dålig alltså.... :huuh:
Ha det/Berit

beritz58:
Hjälp det blev fel... så går det när man inte förhandsgranskar. Drack vin till helgen inte i veckorna :w00t:  Efter 20 år av alkoholfritt så jag är lite trött på Ramlösa....
Berit :cool2:

hemul:
 :lol2:

Nora:
Sitter just nu och njuter av ett rött ...  och några underbara Kalamata oliver ..  :lick:

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=6242&Butik=360

Kan varmt rekommenderas till de som gillar ett rött vin med lite mustigare karaktär  :thumbsup:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida