En nykomling som råkade snubbla in här
idalinda:
Halloi Shyan :flowers: välkommen!
Det är bara testa , prova sig fram , hojta här och där , fråga, ifrågasätta, våga ... sånt som vi alla andra sysslar med här.
Folk här har blivit rätt duktiga och tåliga med alla konstigheter med språk, när jag blir konstig, börjar jag skriva på finska,
och när jag är " vanlig" kan jag mycket väl brista på svenskan då och då.
Ett par danskor babblar också här och kommer med sin dialekt.
Så några borttappade C:n är helt överkomligt :flirting:
Corny:
Hej och välkommen hit! :flowers:
Jag ramlade hit pga Idalinda. Det var hennes nötbröd som fick mig fast i den här degen, eller hur man nu ska uttrycka det. Jag sökte på pizzadegar utan mjöl, och här var det! :inlove: Sen var jag fast!
Har inte lyckats ta mig härifrån än. Fast det är väl inte så konstigt heller... degar utan gluten släpper ju aldrig! :glare: Fast i det här fallet är jag glad och lycklig över det, för härligare människor på nätet har jag aldrig träffat på! :lol:
moncaponca:
Välkommen välkommen!
Kul att det kommer nya männskor!
För min del var det Fjällmors förtjänst. Och sen gjorde Hemulen att jag fastnade :ninja:
Fast i begynnelsen, tror jag det var KiF eller "Mamma äter inget vitt"....... :confused3:.........eller nåt liknande :blink:
Jag hade tydligen reggad mig här redan , upptäckte jag när jag funderade på att bli medlem helt nyligen :shy:
hemul:
För att jag är så sexig? :sex: :lick:
Och trött. Jag kunde inte somna i natt. :cry:
Shyan:
Citat från: idalinda skrivet 2011.03.07 - 22:12:15
Halloi Shyan :flowers: välkommen!
Det är bara testa , prova sig fram , hojta här och där , fråga, ifrågasätta, våga ... sånt som vi alla andra sysslar med här.
Folk här har blivit rätt duktiga och tåliga med alla konstigheter med språk, när jag blir konstig, börjar jag skriva på finska,
och när jag är " vanlig" kan jag mycket väl brista på svenskan då och då.
Ett par danskor babblar också här och kommer med sin dialekt.
Så några borttappade C:n är helt överkomligt :flirting:
Ha ha... det låter bra det :)
Finskan har jag oftast iaf inga problem o förstå så länge jag slipper skriva på finska :redface:, fast ifs finns ju alltid Google translate med sina dåliga översättningar i värsta fall :smack_head:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida