En nykomling som råkade snubbla in här

<< < (3/5) > >>

moncaponca:
Citat från: hemul skrivet 2011.03.08 - 05:44:46

För att jag är så sexig? :sex: :lick:

Och trött. Jag kunde inte somna i natt.  :cry:

:flowers: :crazy: :frogdance: För att du (troligen oavsett du sovit eller inte) är så förbaskat kul, hemulen! :worshippy:

Shyan:
Nej, nu måste jag ge mig sjläv dataförbud i em

så jag får något vettigt gjort här hemma som var meningen när jag bestämde mig för o ta 2 veckors semester o ja det är bara denna vekan kvar på semestern

skall även hinna ut o gå en sväng i det fina vädret nu när solen lyser

hemul:
Har du ingen bärbar dator?  :crazy:

hemul:
Citat från: moncaponca skrivet 2011.03.08 - 11:00:32

:flowers: :crazy: :frogdance: För att du (troligen oavsett du sovit eller inte) är så förbaskat kul, hemulen! :worshippy:

:shy::inlove:

Shyan:
Citat från: hemul skrivet 2011.03.08 - 16:08:53

Har du ingen bärbar dator?  :crazy:

Jodå 2 st t om.... fast så bra simultankapasitet har jag inte så jag kan promenera samtidigt som jag bär datorn o försöker hänga med vad alla skriver överallt, dessutom hade det varit stor trafikfara iom jag inte hade haft tid o kolla om det kommer några bilar :p

Men jag fick faktiskt städat ur 2 köksskåp + en promenad :thumbsup:

var dessutom o hämtade systerdotterns 2-åring på dagis o hade tänkt att gå till Vallarna med honom för att leka på lekplatsen där o titta på Grisarna, Fåren, Getterna och Hönsen. Är ju tyvärr ingen fars på Vallarna nu på vinterhalvåret man kan smygkika/lyssna på får vänta till sommaren  :whistle:

Men lillemannen var trött idag o somnade om i sin egen vagn när jag satte honom i den och sov en timme till medans vi promenerade :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida