Jo jag håller nog med dig där. Frosseriet på fett var nog rätt nyttigt för kroppen endå!..
efter att så länge fått klara sig utan vettigt fett och istället spara på skräpfett så var nog allt nyttigt naturligt fett rena medicinen för kroppen!
för visst mådde man bättre och kände sig mycket piggare... även om vikten inte gick nedåt längre...
så jag ångrar inte fettintaget.. det enda är att jag ju gärna hade fortsatt tappa vikt också!... men nu äntligen så verkar ju det ha kommigt igång igen.
bara att hoppas att det håller i sig!!
men för min del så verkar det nästan som om kroppen själv sagt ifrån att den inte vill ha så mycket fett längre...
för jag är inte längre sugen liksom!
förut så blev jag ju sugen på tex beasås... och kunde äta rejäla lass!... en nu räcker det liksom med en lagom klick till köttet så är jag nöjd
... så för min del så har nog kroppen "normaliserat sig" igen skulle jag tro.... bara en liten teori jag har!
däremot så får jag hålla mig i skinnet så jag inte överäter tex vispad grädde och så..
för där går det i mängder!
... så ett visst mått av kontroll måste till, även för mig.
däremot om jag tänker på att jag troligen varigt attan så mycket smalare i dag om jag bara inte fått för mig att maximera fettintaget... ja då blir jag lite
på mig själv.
men det är inget att göra åt det nu!.. å andra sidan så har jag ju nu äntligen lyckats lära mig vad kroppen verkar vilja ha!... så nu har ajg individanpassat LCHF till mig själv!
... tog bara en sisådär 2,5 år!