Kwidell väger in.
Ekub:
Bra tips!! :thumbsup: Åhhh önskar också att jag har en trädgård hägrandes! :smile: Lyllos dig :whink:
kwidell:
:inlove: Tack söta ni! .. jag ser verkligen fram emot egen trädgård och Hus! :nod-yes:.. längtar efter att kunna grilla maten sommaren igenom och att kunna ta med mig en bok och lägga mig på gräsmattan en solig sommardag. :inlove: .. ja kort sagt så ser jag verkligen fram emot detta nu! :flirting:
Tack snälla Idalinda för de superbra tippsen!... ska verkligen försöka hålla mig i skinnet och inte dra igång nån stor odling i början nu... Mamma har lovat ge mig några Jordgubbsplantor som jag tänkte sätta ner i Jorden.. och sen kanske det blir lite sallad och kryddor eller liknande. men inget jätteavancerat!.. däremot så tänkte jag nog odla i Pallkragar. så man får upp odlingen en bit ifrån marken! :nod-yes: Typ såhär:
http://www.ad-tra.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=&lang=sv
vidare så måste jag verkligen fundera kring vad jag ska ha för häck!.... tycker den där Pelartujan verkar mycket intressant. :nod-yes: vill ha något som blir tätt och ombonat, men som jag slipper klippa en gång i månaden. :rolleyes: .. sen är också frågan Staket eller inte staket... eller kanske stängsel och sen häck...?.. måste fundera vidare på det känner jag... beror ju lite på planerna framöver gällande Hund och eller barn och så... så vi får se med den saken!
först på menyn just nu är endå att få till ett fungerande badrum. så det är det första vi ska göra... känns utmanande. :flirting:
kwidell:
Har lagt upp en massa bilder på huset nu på min blogg. både utvändigt och invändigt. så nu kan den nyfikne gå in och kolla hur det ser ut! :flirting:
har ni några bra tipps gällande Hus/Trädgård/Inredning och liknande så är jag idel öra! :flirting:
Det första vi kommer behöva tackla är som sagt var Badrum... så just nu läser vi på allt vi kommer över i ämnet... villket är rätt mycket faktiskt. men endå så finns det en hel del frågetecken tycker jag. men det ger sig väll när man väl börjar får vi hoppas!.. just nu är det mest nedräkning till 15:e Mars då vi får tillträde... Då går startskottet så att säga! :flirting:
idalinda:
Vi renoverar också badrum just nu , jag snackar gärna. :wave:
För övrigt har på sistone renoverat också köket och några rum.... :flirting:
hemul:
Men herregud! Ni renoverade ju hela kåken bara för nåt år sedan. Är det en hobby detta? :shock:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida