Kwidell väger in.

(1/191) > >>

kwidell:
Nu var det så dax även för mig att köra igång lite lätt igen.  :nod-yes:  ambitionen just nu är att ställa tillbaka kroppen till vettig mat igen.. dvs försöka fuska så lite som möjligt i veckorna... och tillåta liiite fusk på helgerna dvs Advent och Lucia. (Julafton blir som det blir)
efter Jul och Nyår så är ambitionen att åter igen vara nere på tämligen strikt LCHF.. för att återigen gå ner i vikt.  :nod-yes: det är förhoppningen i alla fall!

ställde mig nyvaken på vågen i morse... tydligen har jag slarvat mycket senaste tiden (jo jag vet att jag har det också  :redface: ) för min nya Startvikt är: 120,2  :eeek: :cry: ... nä nu F-N får det bli andra bullar! :watch_it: nu ska här nedåt i vikt igen! inte uppåt! 

2010/12/02 - 120,2kg

idalinda:
Heja Kwidell, så ska det låta!
December är alltid svår, men när man bestämt sig när man får fuska och när inte, så sparar man några extra kilon i alla fall. :nod-yes:

kwidell:
 :inlove:

jo December är en kinkig månad helt klart!.. är ju så mycket som är förknippat med mat! ... glögg, pepparkakor,lussebullar och gud vet allt!  :sad:  men jag ska i alla fall försöka att begränsa intaget denna gång!  :nod-yes:

hemul:
Go go go! :clapping:

Lustigt, du har gått upp ungefär like mycket som jag gjorde också, runt 7 kg. Nu är jag där du var som lägst och du är där jag var när jag började lowcarba. Vi måste vara tvillingkroppar.  :whink:

kwidell:
 :laugh: Jag tror bestämt du har rätt Hemulen! sämre "tvilling" kan man ju defenitivt ha  :inlove: :flirting: 
tror att senaste viktuppgången har att göra med att jag jobbat mycket nätter också... blir så oregelbunden i maten då tyvärr.. och tar gärna en extra chokladbit.. mörk choklad  förvisso.. men endå! :redface:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida