Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 11:33:17 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2080499 gånger)
0 Medlemmar och 43 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #6105 skrivet: 2015.11.09 - 16:34:00 »

Inte äckligare än att gå runt oduschad hemma och det funkar ju alldeles utmärkt för mig när jag är sjuk.   :hm-hm:
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #6106 skrivet: 2015.11.09 - 18:41:32 »

det blir inte äckligt förrän nån ser en och känner lukten av en!  :club_idiot:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #6107 skrivet: 2015.11.10 - 00:14:37 »

Är det äckligt när folk ser en är det lika äckligt när de inte ser en. Och viseversa. Men jag håller med dig att det kan vara vanskligt att springa i trappen mer än nödvändigt utan att kunna hålla i sig. Med armen i gips får du dessutom en förändrad balans och kanske svårt att se var du sätter fötterna. Så ta du det försiktigt i trappen.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6108 skrivet: 2015.11.10 - 00:39:56 »

jo, jag har märkt det. inne tänker jag inte på det så, men ute känner jag mig lite osäker.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6109 skrivet: 2015.11.10 - 02:13:16 »

Hann inte fota den roliga bulan, den försvann rätt fort. Men lite allmän svullnad plus den klatchiga färgen är fortfarande kvar.  :bg:

Loggat

Sorla

« Svara #6110 skrivet: 2015.11.10 - 04:10:08 »

Jädrar anoda!  :max-shock: Visaru fötterna utan att måla naglarna innan!  :smack_head:  :bg:

Men hörrdudu, det där ser inte skönt ut. "Tur" att du bröt armen, annars hade du säkert haft rent galet ont i det där benet. Sonen välte en kanadensare över smalbenet i somras när han sommarjobbade som uthyrare. Det blev sjukskrivning i en vecka innan han kunde gå på benet. Han fick en helt galen bula på benet. Men så bröt han ju ingen arm som kunde avleda värken heller. Jag rekommenderar högläge för benet, så att du slipper få allt det svullna i foten.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #6111 skrivet: 2015.11.10 - 05:51:37 »

Fin färg!

(JÖSSES!!!)
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6112 skrivet: 2015.11.10 - 09:57:49 »

det har varit ännu färgrannare.  :bg:
 nä, gör inte ont alls och foten svullnar inte heller. klart det är lite ömt om jag trycker, men inte mer än så. som syns på bilden har strumpan tryckt in och det märkte jag inte av. när det hände trodde jag ju det var ett litet skrubbsår för det sved lite när byxan glad över bulan. mycket som är märkligt med det här fallet. armen har ju inte gjort ont heller så länge den fått vara stilla och det är inte en skråma på den. inga blåmärken, inga skrapsår.

jo. tur var det nog. bulan var precis under knäskålen på insidan om skenbenet. hade det tagit på skenbenet eller knäskålen eller gjort så knät vridits kunde det nog ha gått illa.

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6113 skrivet: 2015.11.10 - 10:03:59 »

Jädrar anoda!  :max-shock: Visaru fötterna utan att måla naglarna innan!  :smack_head:  :bg:
:club_idiot:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6114 skrivet: 2015.11.10 - 14:28:37 »

tror det börjat läka nu. det var så märkligt. igår kväll ändrades plötsligt känslan i armen, bara sådär. idag får jag inga varninssignaler när jag går omkring och pysslar och armen studsar lite. större rörelser utan mitella känns som förut.

jätteskönt! har både städat lite och bäddat rent i sängen. det tog tid. örngott är djävulens påfund. har inte tordats göra mer än nödvändigt förut för jag har ju känt både medans och efter att jag belastat. nu känns ingenting fast jag gjort allt det där. :lol:

bädda var inte så svårt, förutom örngotten. tog tid bara och jag fick springa runt sängen många varv. vika lakanen som är i tvätten nu har jag inga större förhoppningar om att lyckas med dock. en kompis kommer i morrn. det får bli hans jobb. :bg:
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #6115 skrivet: 2015.11.10 - 20:57:37 »

hehe, ja något får han göra för "föda och dryck" du offrar honom.

Glad det inte gör så ont mer men jag undrar om det är ett bra tecken eller inte egentligen. Vet inte. har bara haft nyckelbenet brutet förut och det minns jag inte alls hur det gick sen...

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6116 skrivet: 2015.11.10 - 21:13:47 »

nja, det har ju inte gjort ont när jag gått förut heller. mer en känsla bara-
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #6117 skrivet: 2015.11.10 - 21:27:56 »

Fy fan!  :crazy:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6118 skrivet: 2015.11.10 - 21:30:46 »

WHAT?   :dribble:
Loggat

Sorla

« Svara #6119 skrivet: 2015.11.10 - 23:21:37 »

Jag är helt övertygad om att det är jätte bra att känslan är annorlunda. Kroppen jobbar på bra. :clapping:
Loggat

Sidor: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544