Jaja, jag har skärpt mig nu ivf. Betydligt. Så vi får se om det ger nåt resultat.
Idag ska jag ut och leta tennisbollar. Hittade en jättefin, stor boll på stan (!) härom kvällen. Mindre än en basketboll, mer som en fotboll, men i sånt material som basketbollar brukar vara. Vete sjutton vad den är till. Tänkte genast "hundboll!" och sopade ner den i cykleväskan och åkte snabbt därifrån ifall det var några mordlystna ynglingar som bara lagt den ifrån sig... Men de hade nog slängt den, för det var lite dåligt med luft i den. Om jag nu bara hittar den fina bollpumpen jag köpte till medicinbollarna och inte har en aning om var jag gjorde av... Tror inte det är hål på den.
Ifv då slog det mig att när jag var ute och turfade vid en tennisbana låg det massor med utslagna tennisbollar på en allmänning utanför. Då hade jag inget behov, men nu ska de bärgas. Hoppas de inte har höststädat bara. Ska bli riktigt kul. Växte ju upp på en tennisplan, men vi fick betala allt från våra fickpengar, så vi gjorde räder och letade tennisbollar. När jag städade ut vinden där jag fått förvara grejer från mitt föräldrahem för några år sedan hittade jag ett flertal stora papperskassar fulla med skalliga tennisbollar.