Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 06:39:17 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2079656 gånger)
0 Medlemmar och 31 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #5655 skrivet: 2015.04.17 - 02:46:30 »

Nä, inte vet jag. Men när man ber GPSen om vägbeskrivning för bil brukar den ge en uppskattning om hur lång tid resan kommer att ta. Och den beräkningen gjorde den för cykel också. Men vad den räknar på för hastighet vet jag inte. Tyvärr blir det ett lite längre uppehåll nu. Men helt från noll kan det ju inte bli om jag lyckas trampa någonting i nästa vecka.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #5656 skrivet: 2015.04.17 - 02:55:18 »

Det är nog bra rent träningsmässigt att det blir uppehåll. Jag cyklar alldeles för ofta. Märker ju om jag hållit upp några dar att det går bättre sen. Fattar man ju. Men jag blir fnoskig om jag inte kommer ut, så det får bli som det blir.

Fast det beror ju på hur långt uppehåll förstås. Varför blir det det förresten? Ska du åka bort igen?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

« Svara #5657 skrivet: 2015.04.17 - 03:07:57 »

Nä, jag är bara ledig några dagar nu och har fullt upp hemmavid under helgen. Så ut och köra bara sådär blir det inte nu. Och sen ska vi på studentfirande så jag har lite brådis hem efter jobbet när jag väl börjar jobba igen. Sonens klass har ordnat middag för alla föräldrarna. Det blir typ 40-tal och gangstertema, så vi förväntas klä upp oss i tidstypisk stil. :rolleyes: Fast det ska bli roligt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5658 skrivet: 2015.04.17 - 04:17:09 »

Hu! Såna kläder måste man ju vara smal för!  :max-shock:
Loggat

Sorla

« Svara #5659 skrivet: 2015.04.18 - 14:44:25 »

Ja, det är lite bekymmersamt.  :neutral: Jag skulle behöva prova igenom några gamla trasor som hänger här och se om det går att komma i dem.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5660 skrivet: 2015.04.18 - 14:49:03 »

Du kan kanske gå som Al Capone. Eller Fats Waller! Capone lär ha tvingat Fats att spela för honom under vapenhot. Eller bordellmamma!  :bg:
Loggat

Sorla

« Svara #5661 skrivet: 2015.04.18 - 15:57:33 »

:mad_roll:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5662 skrivet: 2015.04.18 - 21:33:33 »

Du borde vara tacksam att jag försöker hjälpa dig och kommer  med kreativa förslag!  :club:
Loggat

Sorla

« Svara #5663 skrivet: 2015.04.19 - 19:07:39 »

:tongue_wag:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5664 skrivet: 2015.04.19 - 20:46:32 »

Veckovägning 253 :so_mad:

Veckans resultat: +0.3 kg
Nu: -40.2 kg (87.3 kg)
Hittills den här månaden: -0.1 kg
Hittills i år: -1.9 kg
Sedan 15:e juni: -2.4 kg
Totalt från maxvikt: -48.7 kg
http://fetbobba.net/hemul/vikt.html
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5665 skrivet: 2015.04.19 - 21:50:56 »

Men förr eller senare så.. Vad är väl 1,3 kg mot nästan 50.  :nod-yes:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5666 skrivet: 2015.04.19 - 22:08:38 »

Det som skrämmer mig är att jag cyklat jättemycket och faktiskt hållig igen på maten. Tänk om min ämnesomsättning sänkts? Jag behöver nog mer potäter!
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5667 skrivet: 2015.04.20 - 15:34:03 »

Varför skulle din ämnesomsättning sänkts? Det kan inte vara så att din kropp bara inte vill släppa ifrån sig mer på si och så länge?
Jag räknar inte just nu men går inte ner heller trots mer löpning, jag äter antagligen precis vad jag använder...
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5668 skrivet: 2015.04.20 - 16:32:14 »

Därför att jag inte går ner på en nivå jag gick ner på förut.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #5669 skrivet: 2015.04.20 - 16:38:16 »

Nej för att din kropp redan lämnat ifrån sig en så stor procent av sitt reservlager? Nu är jag ju ingen expert..
Loggat
Sidor: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544