Jag är inte säker, men jag tror inte det, inte speciellt i alla fall. Jag har svårt att se sådant, men det tyder väl på att jag inte svullnar kanske.
Menade du att sett det på väderleksrapporten? Jag trodde det var något du utläste av min vikt.
Apropå ingenting var jag på sommarens kanske finaste cykeltur i går kväll. Det var underbart väder med kvällsol men inte så varmt. Jag åkte en gammal smal landsväg som går tvärs mellan två större vägar norrut som går i nordvästlig repektive nordtöstlig riktning, blir som en triangel med spetsen neråt liksom. Jag har åkt där förut, så jag visste att det är fint. Men jag har aldrig åkt hela. Man kan gena tillbaks mot stan ungefär halvvägs nämligen. Den var perfekt hela vägen! Smal men med fin alsfalt, kurvig och backig så det blev kul. Men på något underligt sätt var det mer nerför än uppför och uppförsbackarna var aldrig långa. Det var däremot nerförsbackarna. Fattar inte sånt där. När man åker i cirkel och kommer tillbaks till samma punkt borde det ju vara lika mycket uppför och nerför tycker jag. Jag tänker ivf alltid åka den åt det här hållet. Annars blir det ju mer uppåt!
Hur som var det jättevackert hela vägen. Kände mig förflyttad tillbaks till 50- eller 60-talet. Bondgårdar, små stugor, betande hästar och kor överallt och jag tror inte att jag såg en enda nybyggd ful villa på hela vägen! Detta ska nu bliva min favorittur. 28 km blev det. Alldeles lagom långt utan att behöva ta matsäck med sig och ta rast och så. När jag kom hem visade det sig att jag hållit min hittills högsta hastighet också, så det var kul. Fick sätta en kråka för samma sak förra veckan också, så det verkar hända lite grejer i alla fall.