Ursäkta att jag bryter in med mina egna trivialiteter här.
Men fy satan, jag tycker synd om mig själv. Ni ser det inte, för jag går tillbaka och redigerar hela tiden. Men migrän inatt som hänger i. Jag kan inte få fingrarna att jobba i rätt ordning, och munnen sluddrar. Jag är ändå på jobbet. Har banne mig inte råd att missa den här veckan.
På sistone har jag trott att jag har mått ganska bra. Tränar mina paulokvartar varje dag. Utom igår. Då gick det inte. Och inte på midsommarafton. Då hann jag inte. Men om jag granskar ordentliget ser jag att det är banne mig migrän en gång i veckan. JKväla skit!
JAg trodde på något sätt att lite träning varje dag skulle få det aqtt minska. Men det verka rinte så. Men jag ska fortsätta ändå. Det kanske behövs en längre tid innan jag ser effekten. Men blir det inte bättre blir jag kanske tvungen att öka betablockerarna igen. Och då får jag sämre flås och så blir träningen ännu tyngre.
Jäklar vad jag blev låg den här gången.
Vissa gånger är tyngre än andra...... Jag återkommer när jag har piggat på mig lite. Nästa vecka ska jag jobba kväll. Då kanske jag är piggare.