Äh, jag tog bort ticker nummer 2. Sen jag installerade den har jag bara haft trubbel. Den ville aldrig gå över max 4 dagar.
Nu inleder jag iaf sista veckan innan semestern. Den kommer bli tuff, för mina smarta chefer har satt mig på dagjour. Vilket innebär supertidiga morgnar. Och extra smart av dem är att inte ha någon backup som kan täcka för mig om jag inte pallar, utan blir liggande med migrän.
Nåja, det värsta som kan hända är att nattkillarna får sitta och vänta till någon annan kommer in och löser av dem. För får jag för jobbig migrän så kommer jag inte sätta mig i bilen och köra in. Så är det bara.
Idag tog vi en geocache som låg utanför en fornborg på en hög kulle. Den var kul, för det blev lite oländig terräng och en rolig stig att följa i skogen, med underbar utsikt vid cachen. Det kändes så himla skönt att promenera i mina nya Vivoskor. En fantastisk kontakt med marken, även om det ibland blev lite halt. Men lätt att hålla balansen då rötter, kottar och stenar kändes i lagom dos. Det blev till och med lite lätt jogging i nedförsbackarna. Och på vägen fick vi oss lite historielektion med skeppssättning mm. Och ungarna hittade en ek att klättra i.