Jag fick ju dubbelslag när jag höjde levaxindosen, fast det tog ett tag innan jag fattade att det var det det berodde på, de har ju aldrig haft någon märkbar effekt, varken positiv eller negativ, förut, så jag tänkte inte ens på det. Hur som slutade jag tvärt med joden för nån vecka sedan. Det påverkade inte dubbelslagen. Jag har blivit trött på ett konstigt sätt. Om det nu beror på levaxinet eller den uteblivna joden, det vet jag inte. Har även haft diverse underliga "sensationer", det pirrar, kryper o.s.v.
Igår beslutade jag att göra tvärtom. Jag tänker gå tillbaks till den förra levaxindosen och börjar med att hoppa över helt ett par dagar för att få ner halten i kroppen fortare. Det borde väl vara OK? Har glömt att ta flera dar i rad förut och det har ju inte märkts på något sätt. Tog en halv droppe jod (halv dos för mig) igår och tänker trappa upp det för säkerhets skull.
Så får jag väl prata med min läkare. Kanske ska man trappa upp levaxindosen långsamt eller också är det bättre att ligga kvar på den gamla. Så här vill jag inte ha det ivf. Jag som var så pigg och fick massor gjort sitter bara och lägger patiens hela dagarna nu.