Jag funderar på om jag ska våga mig på en lite mer kryddig smoothie. Vet inte hur jag skulle ställa mig till att dricka kall soppa ur glas. Kan bli fel om inte smak och konsistens matchar om ni förstår hur jag menar
Haha Hemul, du kan ju göra smoothie på syrad grönkål då ju!!
Tycker nästan all smoothie smakar samma nu, har kanske gjort för många liknande
De är liksom lite tama, funderade på att blanda i lite pulveriserad ingefära eller stött kardemumma. Men frågan är om det blir lite för mkt kanske...
Har varit så trött sista dagarna, har varit för mätt för att äta ordentligt tror jag. Hade huvudvärk och ont i tänderna på jobbet idag, plus att jag fått förkylninsblåsor i munnen utan att vara förkyld. De pratar ju om att man kan få besvär av smoothiesarna men jag äter ju som vanligt annars och inte så mkt smoothie plus att jag inte har druckit dem i så många dagar så tycker inte det borde vara av dem? Lr? Känns ju konstigt om man skulle må fysiskt dåligt av att äta mkt sallad?
Däremot tycker jag min mage har mått lite bättre, alltså nä jag har haft ont i magen men tömningen fungerar bättre om man säger så då
Nu till det jag skulle säga
Jag har kollat runt lite på oljor och en del härsknar ju väldigt fort, de kan t.o.m. härskna av luften som är kvar i flaskan när den är halvtom. Varför gör man inte en pumpflaska till dessa oljor? Tänker på en nattcreme jag köpte på the body shop, är någon algkrämgrejsimojs. Det är en liten pumpflaska, och när man pumpar ut cremen så följer botten med upp. Förstår ni hur jag menar? Så det inte blir luft kvar i flaskan, plus att man får ju ut allt ur flaskan... Man ser ju inte hur den fungerar på bilden men den här är det jag pratar om
http://www.thebodyshop.se/web/ansikte/seaweed/Seaweed_Clarifying_Night_Treatment-654.aspx Då skulle man ju inte ha någon luft kvar i flaskan och oljan håller bättre. Man behöver ju inte göra så stora flaskor heller om det är en olja som oxiderar snabbt när man väl öppnat flaskan...