Äta obegränsat?
<< < (12/16) > >>
idalinda:
Det är sant att man blir lite lyrisk när man träffar andra som äter likadant.
Jag blir barnsligt glad när jag ser att någon plockar smör i sin vagn i butiken.
Men hittils har jag inte träffat någon annan  som köper 4 ekologiska 1kg smörförpackningar.
Den personen får nog en spontan kram  :laugh:!
knådarn:
Första veckan hade jag konstiga hormonella besvär som svett-attacker. Typ övergångsålderssvallningar (puuh, långt ord) Men det är borta nu.
Visst kände jag av att det "fattades" kolhydrater på tallriken, men nu i efterhand förstår jag att det var på tok för lite fett i måltiden.
FETT ÅT ALLA!
Corny:
Kör på ! Verkar som att det går bra för dig!   :clapping: Vill höra mer om hur det går! :lol:
Ekub:
Citat från: knådarn skrivet 2009.11.24 - 15:47:03

Första veckan hade jag konstiga hormonella besvär som svett-attacker. Typ övergångsålderssvallningar (puuh, långt ord) Men det är borta nu.
Visst kände jag av att det "fattades" kolhydrater på tallriken, men nu i efterhand förstår jag att det var på tok för lite fett i måltiden.
FETT ÅT ALLA!

OMG, kan det vara därför jag höll på toksvettas i vintras?! Andra gick i polotröjor under sina jobbskjortor, och jag svettades i enbart en kortärmad!! Hade ju ätit lchf ett tag och inte känt av det innan. Älskade sa ju på skämt att jag kommit in i klimakteriet! *s*

kwidell:
Ja det kan mycket väl ha med det att göra.  :nod-yes:  :lol:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida