Äta obegränsat? |
<< < (11/16) > >> |
hemul: Citat från: idalinda skrivet 2009.11.24 - 07:42:55 Tänker du göra kålpudding eller inte :confused3:? Det går att frysa i alla fall, vi hade flera stora portioner i frysen nu under hösten då alla sommarkålen mognade samtidigt. Det har vart tacksamt att bara tina upp och käka. Det vet jag väl att man kan frysa kålpudding. Jag undrar om man kan frysa bara förvälld eller smörkokt vitkål eller om den blir äcklig då! :cry: |
idalinda: Jag tror att förvällt går att frysa, det fungerar ju med alla andra grönsaker. Men denna gången får det vara du som testar åt oss andra :lick: |
hemul: :rolleyes: |
knådarn: Idag firar jag 3 veckor med LCHF och mår fantastiskt bra. Var ute och gick i 45 min i morse, INNAN frukost. Det har ju aldrig hänt innan, kan jag lova! Förr i tiden ( 4 veckor sedan :whink: ) , hade jag svimmat av blodsockerfall när jag gått utanför dörren! Det absolut bästa är väl hittills att tarmarna smörjer fint :smile: Idag har jag käkat kokt ägg med smör på. Jättemycket smör. Yummy. Konstigt nog är jag inte ens sugen på kolhydrater. Fantastiskt att någon kreativ och engagerad person tar sig tid med en sida som den här. Verkligen jättekul! Det är ju inte så många man träffar som äter likadant. Sååå :clapping: :worshippy: och :thumbsup: till er stjärnor! |
hemul: Kul att det går bra för dig. Har du inte haft några omställningsproblem alls? |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |